قهرمانان اتومبیلرانی کشور امروز در کرمان رقابت می‌کنند

قهرمانان کشوری و استانی مسابقات اتومبیلرانی امروز پنج شنبه با عنوان مرد میدان در محل پیست امام علی (ع) کرمان با هم به‌رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی علی‌بیگی دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان کرمان گفت: چهار مسابقه ازجمله اینستاگرامی، موتورکراس راند اول سال ۱۴۰۰ استان کرمان، رالی شهری و رالی آفرود سبک شهرستان را در پیش داریم.

او افزود: مسابقات حرکات نمایشی به صورت مجازی و از طریق شبکه اینستاگرام در معرض دید عموم قرار می‌گیرد که باوجود محدودیت‌های کرونا کمترین آسیب را داشته باشیم.

علی بیگی تصریح کرد: فعالیت هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی در استان کرمان پیش از انقلاب آغاز شده است، این در حالیست که متأسفانه طی ۲ سال گذشته با شیوع ویروس کرونا مسابقات و فعالیت‌ها کمرنگ شده اند.

او به فعالیت کمیته بحران این هیئت در سیل اخیر اشاره کرد و بیان داشت: کمیته بحران این هیئت در سیل اخیر با کمک امدادگران هلال احمر ایفاگر نقشی برجسته بود که با همکاری سایر دستگاه‌ها توانست اجساد ۶ تن از کارمندان حوزه اتفاقات برق شهرستان کرمان را پیدا کند.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان کرمان گفت: مسابقات اینستاگرامی حرکات نمایشی به علت ویروس کرونا امروز به گونه‌ای برگزار می‌شود که بینندگان از طریق مجازی بتوانند رای دهی کنند.

او افزود: فضا را در این مسابقات به‌گونه‌ای طراحی کردیم که خودرو‌های مختلفی شرکت کنند.

علی بیگی تصریح کرد: مسابقات مجازی حرکات نمایشی امروز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه در محل پیست امام علی (ع) واقع در بلوار رضوان انجام می‌شود و برگزاری مسابقات بدون کلاس بندی است.

او با اعلام اینکه قهرمانان و نایب قهرمانان کشوری در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، بیان کرد: برترین‌ها با پخش به صورت مجازی در سطح استان‌ها معرفی می‌شوند.

علی بیگی افزود: این مسابقات از طریق شبکه اینستاگرام هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی کرمان به آدرس maf_kerman در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار