ملی پوش کاراته ایران:

کاراته وان پاریس مهم‌ترین مسابقه در دوران حرفه‌ای من است/ از مسئولان ورزشی استان مرکزی توقعی ندارم

کاتاروی ملی پوش ایران گفت: برای موفقیت در مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس برنامه ریزی بسیار خوبی کرده ام.

ابوالفضل شهرجردی بازیکن تیم ملی کاتای ایران و بخت اول کسب سهمیه المپیک در بخش کاتا در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات کسب سهمیه پاریس که خرداد ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد:  طبق برنامه تمرینات، روی اصول  برای مسابقات کاراته وان پاریس در حال برگزاری است. با تلاش و تمرکز، سعی می‌کنم تا بهترین عملکرد را در مسابقات پاریس  که آخرین ایستگاه کسب سهمیه است داشته باشم.

او ادامه داد: وضعیت بدنی و روانی خوبی دارم. به شکلی برنامه ریزی کرده ام تا در رقابت ها پاریس آمادگی ۱۰۰ درصد داشته باشم. یک سال و نیم است که تمام تمرکز خود را روی مسابقات کاراته وان پاریس گذاشته ام. امیدوارم برای کاتای ایران سهمیه المپیک کسب کنم. قطعا سهمیه  المپیک دور از دسترس نیست. تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را روز مسابقه داشته باشم. حریفان را به خوبی آنالیز کرده ام.

شهرجردی با اشاره به بی اعتنای مسئولان ورزشی استان مرکزی به او که یکی از قهرمانان جهانی کاتا است، عنوان کرد: واقعا حمایتی از سوی مسئولان استان مرکزی شامل حال من نشده است. دیگر توقعی از آنها ندارم. بیش از این اگر بخواهم به آن‌ها فکر کنم، ذهنم درگیر می‌شود و آرامشم را از بین می‌برم. امیدوارم با کسب سهمیه دل کسانی که در این مدت برای من زحمت کشیده اند را  شاد کنم.

او گفت: کاراته وان پاریس مهم‌ترین مسابقه دوران ورزش حرفه‌ای من محسوب می‌شود. امیدوارم به بهترین نحو از آن استفاده کنم. مدت‌ها است تمرکزم روی این مسابقات است.  اعزام نشدن من به مسابقات کاراته وان لیسبون تصمیم شخصی نبود و نگاه فدراسیون این بود و تابع تصمیمات مسئولان هستم. امیدوارم اعزام نشدن من به مسابقات لیسبون به صلاحم باشد.

ملی پوش کاتای ایران عنوان کرد: از پدرم تشکر می‌کنم و امیدوارم در پاریس او را خوشحال کنم. پدرم با تصمیم فدراسیون کاراته با من به مسابقات پاریس اعزام می‌شود. این موضوع روی عملکرد من تاثیر گذار است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار