روحانی: راه نیافتن پورشیب به المپیک توکیو غم انگیز است/ به موفقیت در کاراته وان پاریس امیدوارم

مربی تیم ملی کاراته ایران درباره شرایط بازیکنان تیم ملی پیش از رقابت‌های کاراته وان پاریس و المپیک توکیو توضیحاتی را مطرح کرد.

حسن روحانی مربی تیم ملی کاراته کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره کمپ تمرینی روسیه عنوان کرد: کمپ تمرینی بسیار خوبی در روسیه داشتیم و از آنجایی که حسین برادرم سرمربی تیم ملی کاراته روسیه است، تجربیات ۲ طرف به بازیکنان منتقل شد که نتیجه آن در مسابقات قهرمانی اروپا خود را نشان داد.

او افزود: در این کمپ قرار بود ۶ بازیکن را به همراه خود راهی مسکو کنیم که البته صالح اباذری نتوانست به دلیل کرونایی شدن به روسیه بیاید. تجهیزات و امکانات بسیار عالی بود و همه چیز خوب پیش رفت.

روحانی در مورد اردوی جدید تیم ملی کاراته که قرار است به زودی برگزار شود، بیان کرد: اردوی جدید تیم ملی از یکشنبه برگزار می‌شود و در این اردو قصد داریم از بازیکنان جدید استفاده کنیم که به غیر از سجاد گنج زاده، امیر مهدی زاده، بهمن عسگری، صالح اباذری و مهدی عاشوری بازیکنانی جدید مانند طا‌ها عبداللهی، مهدی شهگل، مهدی خدابخشی و عنایتی در این اردو تا دهم خرداد حضور خواهند داشت.

راه نیافتن پورشیب به المپیک توکیو غم انگیز است

مربی تیم ملی کاراته درباره وضعیت سهمیه المپیک میان ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده که منجر به حذف کاپیتان تیم ملی شد، اظهار داشت: راه نیافتن پورشیب به المپیک توکیو غم انگیز است و بانی این اتفاق قوانین عجیب و غریب فدراسیون جهانی کاراته بود. گرچه نتایج حریفان مانند آکتاش ترکیه‌ای و اضافه کردن امتیازاتش در مسابقات قهرمانی اروپا در رنکینگ جهانی موثر بود، اما نبود پورشیب در المپیک واقعا ناراحت کننده است.  

باید به پورشیب به دید بازیکن المپیکی نگاه شود

او افزود: من شاهد تلاش‌های پورشیب بودم و دیدم که از سطح B به سطح A رساند، از مصدومیت ها، جسارت و جنگندگی اش اطلاع دارم.   واقعا امیدوارم به دید یک بازیکن المپیکی به او نگاه شود. از طرفی گنج زاده بسیار بازیکن فنی و باهوشی است می‌داند چه زمانی باید از چه تکنیکی به درستی استفاده کند. سجاد در وضعیت ایده آلی است و ان شاالله بهترین توان خود را برای المپیک می‌گذارد.

مهدی زاده و عسگری در شرایط خوبی هستند

روحانی درباره وضعیت تمرینی بازیکنان تیم ملی عنوان کرد: مهدی زاده برای رقابت‌های پاریس در شرایط خوبی است با این که باید توجه داشت کار او واقعا سخت است چرا که بازیکنان برجسته‌ای در کاراته وان پاریس شرکت می‌کنند. بهمن عسگری هم از زمانیکه سهمیه المپیک را دشت کرد برنامه‌ای المپیکی برای خود ترتیب داده است و شرایط بسیار خوبی دارد که امیدوارم به کسب عنوان منجر شود. به موفقیت در کاراته وان پاریس و المپیک امیدواریم.

مربی تیم ملی کاراته عنوان کرد: از طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته بابت فراهم کردن تمامی امکانات سپاسگزارم. او با کمک های خود موجب شد تا با فراغ بال بتوانیم روی کارمان تمرکز کنیم. امیدوارم اگر به کاراته به عنوان رشته المپیکی نگاه می‌شود، حمایت هم بیشتر باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار