تعبیر خواب آمدن مرده به خانه

دنیای خواب دنیای پر رمز و رازی است و معمولاً اتفاقاتی در خواب می‌افتد که از دایره روزمره انسان دور است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  چارچوبی که در زندگی و قواعد دنیا وجود دارد شکسته می‌شود، شاید برای شما هم این موضوع اتفاق افتاده باشد که خوابی ببینید و به معنا و مفهوم آن فکر کنید.

به گفته پیامبر اعظم (ص) خواب به ۳ وجه است: گاهی خواب یک رویا و بشارت از طرف پروردگار است، گاهی مسائلی است که انسان در ذهن خود مرور می‌کند، گاهی یک وسیله برای شیطان است که به انسان غم و اندوه القا کند.

به طور کلی خواب‌ها ویژگی‌های عجیبی دارند، زمانی که انسان به خواب می‌رود روح از بدن جدا شده و به عالم مجردات می‌رسد و پرده‌های دنیا از پیش چشم او کنار می‌رود.


بیشتربخوانید


به همین دلیل است که ممکن است اتفاقاتی را ببیند که بعد از مدتی واقعی بودن آن‌ها اثبات شود، معبران بر این باورند که هر چقدر روح فرد خواب بیننده پاک‌تر باشد، خواب او نیز تعبیر روشن تری دارد.

هر چه انسان روح آلوده تری داشته باشد کمتر خواب‌های او تعبیر پیدا می‌کند، انسان‌هایی که آلوده به گناه هستند و خواب پریشان می‌بینند، باید آن را یک نشانه از طرف خداوند بدانند؛ زیرا خداوند می‌خواهد به همه‌ی افراد تلنگری بزند که راه خود را عوض کنند.

در قرآن و آیات و روایات بسیاری به خواب اشاره شده است، ما در این مقاله می‌خواهیم تعبیر خواب آمدن مرده به خانه  را برای شما دوستان عزیز بیان کنیم. لطفاً با ما همراه باشید امید است که این مقاله مورد توجه شما دوستان عزیز قرار بگیرد.


بررسی تعبیر خواب آمدن مرده به منزل
همیشه دیدن عزیزانی که فوت کرده اند در خواب افراد را دچار هیجان می‌کند، گاهی اوقات که دلتنگ این عزیزان هستید ممکن است آن‌ها را در خواب ببینید در این زمان احساسی فوق العاده به شما دست می‌دهد.

حتی گاهی اوقات امکان دارد که از دیدن آن‌ها وحشت تمام وجود فرد بیننده خواب را فرا بگیرد، به طور کلی آمدن مرده به خانه تعبیر و مفهوم خاصی دارد و نشانه‌ی خبری خاص و مهم است که حتماً باید به این موضوع اهمیت خاصی داده شود.

تعبیر خواب آمدن مرده به خانه مثل خود خواب عجیب و به دور از دایره زندگی انسان است، این خواب جنبه‌های مختلفی دارد که باید آن را بررسی کرد. همیشه دیدن عزیزانی که فوت کرده اند در خواب افراد را دچار هیجان می‌کند

تعبیر خواب آمدن مرده به عنوان مهمان
اگر یک مرده به عنوان مهمان به منزل شما بیاید، تعبیر آن به این صورت است که شما در زندگی خود با چالش‌ها و رویداد‌های جدیدی روبه رو می‌شوید که در آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد.

معمولاً این اتفاقات خبر‌های خوبی به همراه دارند، این اتفاقات تنها مربوط به فرد بیننده خواب نیست بلکه به افرادی که در آن خانه زندگی می‌کنند نیز برمی گردد.

اگر میهمان مرده‌ای که می‌دانید در واقعیت زنده است به خانه شما می‌آید و از دیدن او خوشحال و مسرور هستید، نشان دهنده هجوم آوردن شادی و ثروت به زندگی شما خواهد بود.

اگر می‌دانید فردی که در خواب دیده اید در واقعیت نیز مرده است و در خواب به صورت ناگهانی به منزل شما وارد می‌شود و شما را می‌ترساند، تعبیر آن به این صورت است که خبر‌های غیر منتظره و منفی برای شما و خانواده از راه می‌رسد. این اخبار به حدی ناگهانی و غیرمنتظره هستند که باور آن بسیار دشوار است.

تعبیر خواب آمدن مرده به منزل به این صورت است که اگر برای فردی که فوت کرده است دلتنگ هستید، تماماً به احساساتی مانند: غم و افسردگی و دلتنگی مربوط می‌شود.

تعبیر خواب آمدن مرده از دیدگاه معبران و عرفا
تعبیر خواب آمدن مرده به خانه از نظر روانشناسی و برخی از عرفا و معبرین به این گونه است که خواب آمدن یک فرد فوت شده به منزل نشانه‌ی مشاوره و دادن یک هشدار به فرد خواب بیننده است.

از نظر برخی معبران و روان شناسان دیدن مرده در خواب هشداری از سمت ضمیر ناخودآگاه افراد به آن‌ها است عقیده‌ی روان شناسان کمی با نظر معبران متفاوت است از نظر روانشناسی گاهی اوقات افراد مرتکب اشتباهاتی در زندگی روزمره‌ی خود می‌شوند و از نقد شدن می‌گریزند به همین دلیل است که افراد فوت شده در این شرایط برای گفتن نکاتی خاص به خواب این دسته از افراد می‌آیند.

جالب است بدانید فردی که فوت شده حامل نصیحت و هشدار نیست بلکه این ضمیر ناخودآگاه خود شخص است که پیام خود را در قالب فرد فوت شده به فرد بیننده خواب می‌رساند.

روان شناسان معتقدند که زمانی که فرد مشکل خاصی دارد، ضمیر ناخودآگاه او یک فرد مورد اعتماد را برای ورود به رویای این شخص انتخاب می‌کند.

معمولاً این شخص یکی از افراد فوت شده است که بسیار رابطه خوبی بین آن‌ها وجود داشته است، بهتر است قبل از این که به فرد فوت شده فکر کنید به پیامی که به همراه دارد توجه لازم را داشته باشید.

اگر کسی مرده را در خواب ببیند و مطمئن باشد که او مرده است و از او درباره‌ی این مسئله بپرسد و مرده بگوید که زنده است، تعبیر آن به این صورت است که حال آن فرد فوت شده در دنیای دیگر خوب است و خداوند از او خشنود است.

روان شناسان معتقدند که زمانی که فرد مشکل خاصی دارد، ضمیر ناخودآگاه او یک فرد مورد اعتماد را برای ورود به رویای این شخص انتخاب می‌کند

تعبیر خواب گرفتن چیزی از مرده
اگر کسی در خواب ببیند که یک مرده به او چیزی می‌دهد تعبیر آن به این صورت است که از جایی که به آن هیچ امیدی ندارد مالی را به دست می‌آورد. اگر آن چیز خوردنی بود، تعبیر آن روزی حلال است.

دیدن مرده در خواب دوست و مهمان است و هیچ علتی برای بد بودن و وحشت در حال وجود ندارد، اگر خواب ببینید که مرده‌ای با شما ملاقات می‌کند و به منزل شما می‌آید و حالا او خوب است؛ تعبیر آن به این صورت است که او در آرامش ابدی به سر می‌برد.

اگر کسی خواب ببیند که مرده‌ای با لباس‌های ژنده و پاره و چهره‌ای ناراحت به فرد خواب بیننده چیزی می‌دهد، تعبیر آن خوب است؛ اما اگر چیزی از شما بگیرد نشانه خوبی نیست.

تعبیر خواب آمدن مرده به خانه به این صورت است که اگر او شما را دعوت کند که با او به جایی بروید خوب نیست و باید بسیار مراقب خود باشید؛ اگر کنار شما بیاید و بنشیند تعبیر خوبی دارد.

اگر فردی خواب ببیند که لباس خود را به یک مرده می‌دهد، تعبیر آن از بین رفتن سلامتی آن فرد است و گاهی ممکن است آبروی او بریزد، اگر از او یک لباس بگیرید حرمت و عزت و احترام و آبرو برای خود می‌خرید.

منبع: مجله سرگرمی گلسانه 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
سلام من در خواب دیدم که دختر برادم که دو سال فوت شده است با مادرش اومده خونه مادرم و مادرش می خواست برگرده به دخترش گفت تو دوست داری بمون من میرم اونم با خنده گفت من می مونم پیش مادر بزرگم و من با خوشحالی صورت او را می بوسیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
سلام
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۸:۲۳ ۰۵ خرداد ۱۴۰۳
من مادربزرگ مرده خود را در خواب دیدم برای همین ترسیدم ولی ممنونم این متن خیلی به من کمک کرد ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام جاریم یک سالی میشود که به رحمت خدا رفته در خواب دیدم که با مادرش وشوهرش که مثلا تازه عروسی کرده اند برای دیدن خانه به خونه پدر شوهرش آمده اند ومن ویه جاری دیگرم در همان ساختمان زندگی می‌کنیم که ملک پدر شوهرم است ولی جاریم خونه رو پسند نکرد وخواست برود هم دیگر رو بغل کردیم با گریه ومن خودم هم لباس سفید وکفش سفید مثل عروس پوشیده بودم در ضمن پدر شوهرم به رحمت خدا رفته اونم با ما بود تعبیرش چیست
Austria
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام علیکم در خواب دیدم یک دپه.بزرگ شیر خریده بودم وبا خود می بردم خود رادر مقابل اتاق با شوهر خواهرم که مرده بود گلایه میکردازکساییکه در اتاق بودند فکر کنم از خانواده‌اش گلایه میکرد
ف‌کر کنم در اتاق کسای دیگر هم روضه خوانی می کردندبعد من دپه شیر را با خودم برداشتم وبردم ودر راه جاهای
گودزیادی بود ودر یکی از این گودها یک ظرف بزرگ بود .گوشتهای استخوندار بیشتر ی پخته بودن دقت کردم ودیدم ماله من نیست وقتی راه میرفتم دیدم همه جا نذری می‌دادند اما آدم کم ی بود در اینحال ازخواب بیدارشدم
Iran (Islamic Republic of)
حسین وطن خواه
۱۵:۳۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام. پدر من بیست شش روز پیش فوت کرد شب گذشته من خواب دیدم که پدرم درمنزل نشسته وروحش هم کنار او نشسته است ومن در خواب دست روحش را میگیرم واز خانه بیرونشان میکنم روح به اتاق بغلی میرود من دست پدرم را میگیرم واز او میخواهم تا به قبرش برگردد روحش دوباره به خانه بر میگردد من دوباره از خانه بیرونشان می‌کنم وبه یکباره غیو میشود ومن یک چوب دستم میگیرم وآن را داخل اتاق میچرخوانم تا روح پدرم را ازخانه بیرون کنم این کار را دو سه بار تکرار کردم بالاخره موفق شدم وبه خانه برمیگردم تا پدرم را هم از خانه بیرون کنم وقتی به پدرم میگم تو چرا امدی اینجا مادرم که کنار او نشسته بود و زنده هم است به من میگوید کاری با پدرت نداشته باش او میخواهد فردا بامن جایی بیاید تا کاری را حل وفصل کنیم پدرم هم حرف مادرم را تایید میکند وبه من میگوید پسرم مخواهم بروم برای مادرت امضایی بزنم تا کارش حل شود در این هنگام من از خواب پریدم وبیدار شدم وبه فکر فرو رفتم که این خواب چه معنا و مفهومی یا پیامی برایم دارد لطفا تعبیر خوابم را بهم بگوئید ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
سلام
من خوهرمو تازه ۴۰ روز از دست دادم دیشت خواب دیدم همینجوری ک خوابیده بودم خواهرم امده بالا سرم داد بیداد میکنه منم هر کاری میکنم چشامو باز کنم یا قشنگ گوش کنم ببینم چی میگه نمیتونم خیلی سعی کردم گوش کنم به حرفاش ولی نتونستم گیج خواب بودم
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۹:۲۴ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
خا ب دیدم دوستم‌که‌چندیال پیش فوت کرده اومده خونمون دست وروبوسی ومادرم که‌چندسالپیش فوت شده درحال شیرینی داد برای دوستم ببرم که بیدارشدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
سلام من خواب دیدم مادربزرگم و خواهرش که فوت کردند و دختر عمم اون زنده است یه دفعه وارد خونم شدند ومن باهاشون دست و روبوسی کردم بغل مادر بزرگم که رفتم کلی گریه کردم و اون گفت نباید بیای یه سر بزنی
Iran (Islamic Republic of)
ح س
۰۹:۰۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
سلام خواب دیدم مادر بزرگم اومد خونه پدرم بهم گفت همش من باید بیام دیدنتون ببار شما بیایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
سلام خواب دیدم مادر بزرگم اومد خونه پدرم بهم گفت همش من باید بیام دیدنتون ببار شما بیایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
سلام خواب دیدم مادر بزرگم اومد خونه پدرم بهم گفت همش من باید بیام دیدنتون ببار شما بیایید
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۲۰:۲۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
سلام من خواب دیدم پدر بزرگم که ۱۰ سال فوت کرده همراه عموم که جواب بود خودکشی کرد هردو به خانه ما آمدن من برنج استانبولی درست کردم برنج توی بشقاب براشون کشیدم برادر کوچک منم بود که زنده است ما چهارتامون ازاون برنج خوردیم البته برنج کم اومد ومن فقط ته دیگ اون خوردم برنج بهم نرسید تعبیرش چیه
United Arab Emirates
بنیامین طاهری
۰۷:۴۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
من تو خواب دیدم دوست قدیمی که داشتم و فوت شده اومد تو خونه ما پنهان شد تو حموم ، یه زن زشت و چاق با مامور دنبالش بود که اومد خونه ما رو بخاطر مهریه ش با مامور متر می‌کرد، منم میگفتم این خونه ماست به نام دوستم نیست که میخوای بخاطر مهریه برداری. تا صبح من تو این خواب بودم ‌ تعبیرش چیه
United Arab Emirates
بنیامین طاهری
۰۷:۴۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
من تو خواب دیدم دوست قدیمی که داشتم و فوت شده اومد تو خونه ما پنهان شد تو حموم ، یه زن زشت و چاق با مامور دنبالش بود که اومد خونه ما رو بخاطر مهریه ش با مامور متر می‌کرد، منم میگفتم این خونه ماست به نام دوستم نیست که میخوای بخاطر مهریه برداری. تا صبح من تو این خواب بودم ‌ تعبیرش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
سلام من خواب دیدم خواهردم ک یک سال ونیم است فوت کرده ب خانه خودش اومده بوده و مارو دعوت کرده بود ومن میدونستم شام درست کردا مارو دعوت کرده اما نشد نرفتیم تعبیرش چبست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ارتش سرخ
۱۲:۲۲ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
منم خواب دیدم مادرزنم تکه شده وبدنش کرم زده کرم ازچشاش وزبانش وگوشش میومدبیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
پدرمن چهار ماه است مرده دراین چهارماه دوبار به خواب دختر ۱۳ساله ام آمده که حتما تورا با خودم میبرم هروقت هم خواب میبینی شدید مریض میشه حالا باز هم آمده گفته بیا باهم بیریم اینم گفته پدر و مادرم دق میکنند گفتی اگه بامن میای یکی از همین روزها خودت میای باز هم مریض شده منم مادرم ترا خدا جواب بدید راستی یادروغ دخترم بعد از ۱۹ سال به دنیا آمده ترا به خدا جواب بدید مردم ازغصه
Iran (Islamic Republic of)
مريم ج
۰۷:۱۵ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
سلام مادرم حدود 17 روز است که به رحمت خدا رفته بخاطر بیماری عمل صفرا بود من اصلاً هیچ طاقت دوریش ندارم و باورم نیست هرگز در هنگام فوت در خانه کنارش بودم خیلی برام سخته اون لحظه رو بیاد که میارم و بخوابم آمد که هنوز در بستر بیماری هس درد داشت تعبیر خوابم چیه
Netherlands (Kingdom of the)
الهه مامان حسین‌ثارالله
۱۱:۰۵ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
چهارشنبه‌ای که گذشت خواب دیدم به پسر عزیزم -که هشت ماهه به فراق روی ماهش مبتلا هستم- پول میدم برای خودش یه هودی شیک بخره . کنار نرده‌های هال ایستاده بود و خوشحال بود و دست دختر کوچکم توی دستش بود و میخواستن با هم برن.
دیشب (یکشنبه شب) خواب دیدم مادربزرگم که چند سالی‌ست فوت شده و من خیلی دوست‌شون داشتم زنده است و سالم. با من داره حوالی خانه‌ی سابق‌شون راه میره و قصد داه یه خونه بخره. یکی از خونه‌ها رو که پله نداره و بزرگه رو انتخاب کرد .

لطفا تعبیرش...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
من خواب دیدم پدرم که مرده خونه ویک بالشت برداشته می خواد بخوابه لطفا بگيد تعبیرخواب من چیست
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۰۷:۴۴ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
سلام من مادرشوهره مرده ام را خواب دیدم که توی کوچه ی خانه ی خودش راه میرفت و به دروهمسایه ها دعوت میکرد برای روضه خوانی توی خونش منم تند تند کارای خونشو انجام میدادم تا مهمونا بیان وشوهرم خانه قدیمیه مادرشوهرمو بازسازی کرده بود دورتادور خونشو گلای خوشگل کاشته بود ولی من مادرشوهرمو تو کوچه دیدم باهاش حرف میزدم کلا فقط نگاهم میکرد حرف نمیزد انگار حال نداشت یا دل خوشی از من نداشت توی خواب یه همچین حسی نسبت به مادرشوهرم داشتم ولی خودم خیلی خوشحال بودم برای مادر شوهرم خونه قدیمیشو بازسازی کردیم به همسایه هاهم توضیح میدادم ازباسازی خونه مادرشوهرم وخیلی هم ذوق داشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
پدر مرده ام را در خواب دیدم زبانم بند آمد بعد بسم الله گفتم وحرف زدم‌ تعبیرش رو می خواستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
سلام من خواب دیدم دنبال سندم میدویدم دزدبرده بود رفتم تویکی ازاتاق های مسجد خودم تو اینه نگاه میکردم یکی روبروم حس کردم عکس حصرت ابولفضل بود نگاه کردم دیدم از دیوار اومد بیرون انقدرقربون صدقش رفتم بعدگفت دوروزهوا طوفانیه مراقب باش تعبیرش چیه لطفا من درگیرکارسندی هستم
New Zealand
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۹ تير ۱۴۰۲
سلام منم تو خواب دیدم پدرم که سالهاست مرده آمده خونه ی ما کت وشلوار نوولباسیکه تنش بود. نو بودرنگش هم قرمزبودبعد دیدم سه تا پسر بچه بودند.که بازی میکردند یعنی دو تا از بچه بچه بابام بودن ویکیش هم پسر من پدر م داشت اونها را جایی می برد بچه‌ها جلو تر راه می رفتندوپدرم پشتشون راه می رفت ..‌لطفا تعبیر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۹ تير ۱۴۰۲
من مادربزرگم فوت کرد من خواب‌دیدم به خانه‌ امده بود مره بچه ام را بغلش گرفته بود ومگفتن من گرسنه هستم معنی‌ میخوانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۰ ۲۴ تير ۱۴۰۲
من پسر دایی ام فوت کرد خواب دیدیم بهش پیام میدم خیلی هم پیام دادیم بهم گفت بیا پیشم معنی اینو میخوام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۲۲ تير ۱۴۰۲
خواب دیدم که دایی من به همراه خانمش و دو فرزندش در طبقه بالای خانه ما است که ابتدا ما صدا شنیدیم و‌اول دخترم و بعد من به طبقه بالا رفتیم که انها را دیدیم .. البته هر دو سالهاست فوت کرده اند.. بعد به دخترم گفتم باید بفکر غذا باشیم
Iran (Islamic Republic of)
علیپور
۱۵:۵۳ ۱۳ تير ۱۴۰۲
سلام پدرشوهر من تازه فوت کرد من خوابشودیدم پدرشوهرم با شوهرم داخل خونه شدن مادر شوهرم هم همراهشون بود ولی اون دم در واستاهمرااونها داخل نشود تعبیرش چیه ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۴ تير ۱۴۰۲
سلام من خواب دیدم به همراه مادرم وارد خانه ایشان شدیم و دیدیم همسرم که یک سال و نیم قبل فوت کرده توی رختخواب خیلی مرتبی خوابیده و توی خواب مدتی بود که از همسرم خبر نداشتیم و بی خبر آمده بود و سردش بود در صورتی که همسر من همیشه فرد گرمایی بود میشه تعبیرش رو بگید ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
علی چاوشی
۱۵:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
با سلام من خواب دیدم که مادرم که فوت شده دوباره تو خواب مرده و ما فقط سرش رو بردیم خاک کردیم و براش مراسم گرفتیم ولی بدن بدون سرش رو تو خونه نگه داشتیم بعد از یه مدت بابام میگه باید این بدن رو ببریم بیرون خونه بندازیم تو رودخانه من اعتراض میکردم که نمیشه ولی بابام اصرار داشت و به برادرم گفت برو ماشینت رو روشن کن بیار ببریم بندازیم تو رودخونه لطفا اگه تعبیری داره برام بگید البته پدرم هم فوت شدن پارسال
Iran (Islamic Republic of)
علی چاوشی
۱۵:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
با سلام من خواب دیدم که مادرم که فوت شده دوباره تو خواب مرده و ما فقط سرش رو بردیم خاک کردیم و براش مراسم گرفتیم ولی بدن بدون سرش رو تو خونه نگه داشتیم بعد از یه مدت بابام میگه باید این بدن رو ببریم بیرون خونه بندازیم تو رودخانه من اعتراض میکردم که نمیشه ولی بابام اصرار داشت و به برادرم گفت برو ماشینت رو روشن کن بیار ببریم بندازیم تو رودخونه لطفا اگه تعبیری داره برام بگید البته پدرم هم فوت شدن پارسال
Iran (Islamic Republic of)
علی چاوشی
۱۵:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
با سلام من خواب دیدم که مادرم که فوت شده دوباره تو خواب مرده و ما فقط سرش رو بردیم خاک کردیم و براش مراسم گرفتیم ولی بدن بدون سرش رو تو خونه نگه داشتیم بعد از یه مدت بابام میگه باید این بدن رو ببریم بیرون خونه بندازیم تو رودخانه من اعتراض میکردم که نمیشه ولی بابام اصرار داشت و به برادرم گفت برو ماشینت رو روشن کن بیار ببریم بندازیم تو رودخونه لطفا اگه تعبیری داره برام بگید البته پدرم هم فوت شدن پارسال
Iran (Islamic Republic of)
علی چاوشی
۱۵:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
با سلام من خواب دیدم که مادرم که فوت شده دوباره تو خواب مرده و ما فقط سرش رو بردیم خاک کردیم و براش مراسم گرفتیم ولی بدن بدون سرش رو تو خونه نگه داشتیم بعد از یه مدت بابام میگه باید این بدن رو ببریم بیرون خونه بندازیم تو رودخانه من اعتراض میکردم که نمیشه ولی بابام اصرار داشت و به برادرم گفت برو ماشینت رو روشن کن بیار ببریم بندازیم تو رودخونه لطفا اگه تعبیری داره برام بگید البته پدرم هم فوت شدن پارسال
Iran (Islamic Republic of)
علی چاوشی
۱۵:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
با سلام من خواب دیدم که مادرم که فوت شده دوباره تو خواب مرده و ما فقط سرش رو بردیم خاک کردیم و براش مراسم گرفتیم ولی بدن بدون سرش رو تو خونه نگه داشتیم بعد از یه مدت بابام میگه باید این بدن رو ببریم بیرون خونه بندازیم تو رودخانه من اعتراض میکردم که نمیشه ولی بابام اصرار داشت و به برادرم گفت برو ماشینت رو روشن کن بیار ببریم بندازیم تو رودخونه لطفا اگه تعبیری داره برام بگید البته پدرم هم فوت شدن پارسال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید..من خواب دیدم مادرم که ۱۸سال فوت شدن اومدن ب برادروخواهرم ک همه رو یکی یکی صدا زد وتوی یه پلاستیک مشکی که مثلا ارث شون بود رو بهشون داد ،اما منو صدا نزد ونداد..لطف کنید تعبیراین خواب روبگید.لطفا
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۴۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
سلام خواب دیدم پدرم که فوت شده اومده منزل من،و با برادرم که با من قهراست،دعوا میکنه ، چرا با من قهر است،چرا صحبت نمیکند،،
Iran (Islamic Republic of)
منیر
۲۳:۲۱ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
خواب دیدم پسرم که ۲۰ سال پیش فوت کرده به خوایم اومد و میگه از درد چشام دارم عذاب می کشند پسرم هم ۶ ساله بوده فوت کرده و همیشه میگه من نمر دم وزنده ام منظور چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
رحیمی
۲۱:۰۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
وقتی کسی نیس خواب مردم تعبیر کنه ،چرا پیام میزارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
همسرم خواب مادربزرگ دوستش که ۴۰روزی میشه مرده رودیده.یه دیگ خیلی بزرگ فسنجون باهاش میاره به خونه مادربزرگه،یه لحظه دیگ کج میشه یزره ازروغن غذاازلبه درظرف که خیلی غذای جاافتاده وعالی بوده میریزه.میارن جلوی درخونه مادربزرگه، مادربزرگه به نوه ش میگه(دوست همسرم)این دیگ بیارین داخل وشماچقدرغذاگذاشتین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
خواب دیدم مادر شوهرم رو که فوت شدن برای افطاری خونه مادرم دعوت میکنم و خونه مادرم را تمیز میکنم وبا شوهرم میایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
سلام خواب مادرم رودیدم که درخواب خیارشورآورده بودبرایم وحال پسرم رومی پرسید تعبیرش چی هست
Iran (Islamic Republic of)
محسن تقی پور
۲۱:۴۶ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
سلام لطفاً به نیت همه اموات یک صلوات بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ط
۱۵:۵۴ ۱۵ آذر ۱۴۰۱
سلام من پریشب پدرم را در خوا ب دیدم که می گفت گرسنه ام غذا چه داریم من گفتم هم برنج داریم وهم آش داریم وررفتم نصف بشقاب برنج اوردم واو می خورد ومن موقع خوردن به برنج او دست زدم انگار موز پوست کنده وبا چاقو خط خط زده شده بود چه تعبیری دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
مادرم فوت کرده خواب دیدم با لباسی زیبا به خانه ی خودش امده
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد فولادی
۱۲:۲۸ ۲۴ مهر ۱۴۰۱
همسر من درخواب مادرمن که13سال پیش فوت کرده میبیند که به سفارش میکند که بنده رانگذارد وارد خانه ای که اوبادست اشاره میکند وارد شوم و ایشان همسر درسه شب منوالی این خواب رادیده که دوشب اشاره به یک خانه بوده ویک شب هم اشاره به یک پاساژ ومغازه بوده،،،، متشکرم
Finland
زینت
۲۲:۵۴ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
خواب دیدم پسرخواهرم که فوت شده زندس ومثل مهمان اومده بودمنزلم
Iran (Islamic Republic of)
میترا
۱۵:۲۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
سلام.خواب دیدم بابام که سالهاس فوت شده اومده خونه.خواهرام رفتن اعوشش کشیدن بعدش منم رفتم اعوشش گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
سلام من خواب دیدم دوستم ک مرده اومده و بهم گفته وقت حموم رسیده یعنی چی ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا نصیریها
۱۵:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
سلام .مادرم بتازگی فوت کرده پدرم خواب دیده امد دم در خونشون پدرم میگه بیا تو میگه کسی نیست که بیام تعبیرش چیه ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
راحله
۲۰:۳۲ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
سلام خواب دیدم مادر شوهر فوت شده ام اومده به خوابم و میگه حیاط و خونه ام رو تمیز کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱
باسلام خواب دیدم یکی از دوستان قدیمی فوت شده من در خانه او بودم که اثاث هام رو جمع کردم گفت نرو من برایت خانه میخرم ولی تو باید به من ورقه یا نامه بدی در قبالش گفتم قبول میکنم و خوشحال شدم که خانه برام میخرد چه تعبیری دارد با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
سلام چرا پاسخ نداره منم تعبیر میخوام ولی اینجا هیچ جواب نیست ک منم سوال کنم ممنون میشم اگه تعبیر خوابی همه رو جواب بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
سلام .من پدرم ۲۳ ساله که فوت کرده سه شب پیش خواب دیدم که تو یک حیاط بزرگ همش زنهای غریبه بود بجز چهار نفر که به صورت مهمانی بود همه با لباسهای شیک و آرایش کرده بودن ومن پدرم رو دیدم که رختخوابش پهن بود کنار اون حیاط ومن رفتم پیشش گفتم بابا چرا اینجایی مثلیکه ناراحت بنظر مییای میخوای ببرمت دکتر گفت نه چیزی نیست من داشتم دوتا ا برادرام رو صدا میکردم که کجایین بعد پدر سریع بلند شد و خودش تنها رفت و زن بابام که اونم فوت شدید داره تندتند می‌ره دنبالش که بهش پول بده من گفتم براچی میخوای پول بهش بدی گفت من می‌دونم کرایه تاکسی ندارم ولی دیگه بابا رفته پولا از دست زن بابام افتادن من پیدا کردم همش اسکناس ده هزار تومانی و سه عدد بیست تومانی بود رفتم به زن بابا بدم اونم رفت و ندیدمش و برگشتم تو اون مهمانی که اسکناسهای ده تومانی گم شدن فقط سه تا ۲۰ هزارتومانی و یک عدد ده تومانی برام مونده بود سر زمین خیس آب شدن و من داشتم خشکشون میکردم تعبیرش رو لطفا بگید متشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
سلام من خواب عموم دیدم که زنده شده بود وخیلی جوون وسرحال بود ولی رفت لباساشوعوض کردومن لختشو کامل دیدم،تعبیرش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
سلام من خواب دیدم بردارم که فوت کرده میخوادوارد خانه مادرم شود ولی مادرم اجازه نمی‌داد و التماس می‌کرد مادرم قبول نکرد .البته مادرم زنده اس یعنی چی ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
تینا
۱۱:۳۸ ۲۸ تير ۱۴۰۱
سلام من یه خواب خیلی عجیب دیدم مامان بزرگ بابام که 1سال پيش مرده امروز اومد تو خوابم ما همه جمع شده بودیم و بی دلیل نبش قبر کردیم جنازه رنگش سیاه بود و فکر کنم بابام رو دوشش آوردش و اونو گذاشت تو اتاق مامان بزرگم مامان مامانم یعنی گذاشت یه گوشه و من یکم ترسیده بودم
میشع تغییر اینو بگید لطفان
معمولان هر خوابی میبینم تعبیر میشه خیلی نگرانم
Iran (Islamic Republic of)
samereh
۰۷:۵۹ ۱۶ تير ۱۴۰۱
در خواب شخص مرده ای از اقوام بسیار دور را دیدم که عیددینی سر زده به خانه ما امد ، تمام مهمان ها پذیرایی شدن اما وسایل پذیرایی برای ایشان تمام شد و چیزی نخوردند ومن با استرس شروع به پیدا کردن خوراکی کردم و بلاخره چیزهایی اماده کردم
Iran (Islamic Republic of)
الهی
۲۰:۵۷ ۱۲ تير ۱۴۰۱
سلام عرض ادب. بردارم فوت شده چندماهی میشه. و مادرم خواب یکی از اشناهارو دیده از طرف برادرم به مادرم گفته که از پسرتون راضی باشید. مادرم بی قراری میکنه ممنون میشم تعبیر خواب بگین یکم ازوم بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
سلام دختر داییم خواب دیده که پدرش که فوت شده اومده خونه ما ومن بهش هندوانه قاچ شده بهش تعارف میکردم اون بزرگترین تکه را برداشته میشه برام تعبیرش کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۳:۵۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
سلام من دیشب خواب دیدم پدربزرگ مادرم که بیش از ۱۰ سال است که فوت شده به خوابم امده بود و همه ی فامیل دور هم غذا میخوردند و من از در امدیم و او را دیدم شروع کردم جیغ زدن که اقاجان زنده است به من دروغ میگین که مرده تعبیر خواب من چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
شوهرم دیشب خواب مادر مرحومش ک تازه فوت شدن دید،ک اومدن خونه وباهاش صحبت کردن ک تتو اون دنیا پیش سردار سلیمانی هستن وجاشون خوبه واینکه برای شوهرم یک خانه ای گرفتن ک خیلی عالیه.تعبیرش چیه؟
عکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
سلام مادر بزرگم۶روزه فوت شدن امروز توخوا ب بعداز ظهری دیدم توخونشون هستیم وایشون روکه قبلاً مریض بودن تو همون وضعیت دراز کشیده دیدم که یه دفعه چشماشو باز کرد وگفتچراغها رو خاموش کنید منم توخواب کنار مامانم نشستم برگشتم گفتم ایشون که میگید فوت شده چه جوری صحبت میکنه لطفاً تعبیر چراغ وچشم باز کردنشو بفرمایید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
سلام خواب دیدم بابام اومد خونه خودش یه گوسفند گرفته بودیم خیلی وحشی بود گاز میگرفت بابام اومد کنارم گفت نترس بابا این گوسفند خوبیه تعبیرش چیه
Iran (Islamic Republic of)
سیمین
۱۱:۵۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام خواب دیدم مادرم که فوت شده در اتاقی که برایم ناآشناست چند دست رختخواب پهن میکند و من میپرسم چه خبره اینقد رختخواب میندازی مگه چقدر مهمون داری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام یکی از دوستان من خواب دیده که به یه کسی که قبلا مرده لباس تمیز و خوب می پوشانده تعبیر ان خوب است یا نه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام من دیشب خواب دو خواهرام که فوت شده اند در خواب دیدم که در خانه ام را زدن در را باز کردم خواهر کوچکتر خواهر بزرکترم را در بغل گرفته وناخوش احوال وارد خونه شدن ومن خیلی تعجب کردم هراسان شدم تعبیر چیست
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
خواب دیدم مادر شوهرم که یک سالی است فوت کرده آمده قدیمی خودش خانه‌اش را مرتب می‌کند ما هم آنجا هستیم لطفا تعبیرش را بگویید
Iran (Islamic Republic of)
آدرینا
۱۲:۱۴ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
پدر بزرگم فوت کرده و عمویم خانه را مستاجر داده است و الان پشیمان هست دیشب خواب دیدم ک پدربزرگم آمده بود خانه اش خیلی ناراحت بود و همش میگفت مستاجر رو از خانه ی من بیرون کنید تعبیرش چیه ‌..
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۷:۰۰ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
بنده خواب برادرمو که بیش از 2سال است از دنیا رفته برام کاری پیدا کرده که خودشم همونجا کار میکنه خواستم ببینم تعبیر یا تاویلش چیست ممنون
Iran (Islamic Republic of)
هلن
۱۹:۵۱ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
سلام من خواب دیدم زنگ آیفونمون به صدا در اومد رفتم دیدم مادر خدابیامورزم هست دستش هم نان آورده
وقتی وارد حال پذیرایی شد من از خواب بیدار شدم
ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید .
Iran (Islamic Republic of)
ش د
۱۰:۱۲ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
سلام من در خواب عموی خودرا که سالها پیش فوت شده بدونه شلوار بود ازمن خواست شلوارشو تنش کنم ...تعبیرش چیه؟ ممنون میشم جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
مطهره
۰۳:۴۱ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
خواب دیدم مادربزرگم که فوت شده سردر گم دنبال کفش خود میگردد ومن کفش اورا پیدا میكنم میدهم ؤ اؤ به خانه ی پدرم میرود وسرسفره مینشیند و میخواهد به پدرم كه برادرزاده‌اش است میخواهد تشر بزند.ومن درعالم رویا فکرمی‌کنم پدرم قرار است با اودعواکند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
من مادرم چند ساله مرده پسرم دیروز از خدمت سربازی اومده خونه خواب دیدم مادرم غذا درست کرده میگه برا نهار بیایید خونه ما همتون خودش داشت آشپزی میکرد
Iran (Islamic Republic of)
نازنین زهرا
۱۲:۱۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
خواب دیدم دخترم که فوت شده سه تا چراغ خاموش بهم داد گفت از اینا خوب مراقبت کن
Iran (Islamic Republic of)
Klo
۱۴:۵۲ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام خالم خواب دیده مادر مرحومم خوشحال و ارایش کرده و میگه دخترم میخواد ازدواج کنه تعبیرش چیه ????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
خواب دیدم من یه وسیله دارم که به عقب میرفت بعد رفتم به چند سال پیش دیدم همه دور سفره هستند مادربزرگم نشسته بود ولی مادربزرگم نمرده بود ولی تو خوابم مرده بود بعد رفتم به ۳۰ سال پیش که پدربزرگم زنده بود و عموم هم زنده بود پدر بزرگمو دیدم اما عموم نبود خیلی گریه کردم بعد من یه چیزی فهمیدم تو خوابم یه روح یا شایدم جن من و عمه هام رو اذیت میکرد
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۷:۳۳ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر من خواب دیدم یکی از فامیل های دورمون ک تقریبا ۳،۴ماه پیش فوت کرده ب خوابم اومده زن هست جوری که در خواب هم مرده بود ولی من اورا زنده میدیدم جوری کع ب هرکی میگفتم موی بدنش سیخ میشد باهاش حرف میزدم هرکی از اومدنش یجور برداشت میکرد یکی میگف شاید نیازی دارع ک‌اومده یکی‌ میگف شاید خونش خالیه اومده اینجا در حالی ک خونش سرجاشه
Iran (Islamic Republic of)
کبری
۱۷:۵۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
سلام من خواب دیدم دوتا برادرم که چندساله مرده اند.ومادرم که چندساله مرده اومدن عروسی دختر یکی از همین برادرام که مرده بعد تواتاق انباری مادرم وبرادرم که عروسی دخترش بود پیش هم خوابیده بودن بعداون یکی برادرکوچیکتره که اونم مرده توحیاط موهاشو درست کرده بود بعد یه نفر که سالهاست من صیغه اون هستم اونم بود هی من بهش میگفتم برو تو نیاتوعروسی برادرم بدش ومیاد ازت برادرم ناراحت بود میگفت چرا این پسره اومده عروسی تعبیرش چیه ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ترانه
۱۰:۲۰ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام.
من خواب مادرمامانبزرگمودیدم ک همش توخواب دنبالمه ومن توخواب حالم خیلی بده چون ازش می ترسیدم و گریه میکردم و کسی اونونمیدی الا من و یه کلمه بهم گفت عروسک من بیا میشه تعبیرش کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام ،من خواب دیدم مادرم که به رحمت خدا رفته در حال راه رفتن دست در جیب چپ من برد تعبیرش چیست ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام من همیشه خواب میبینم که پدرم برگشته بهش میگم بابا تونمردی میگه نه من این چندوقت زندان بودم نتونستم بیام پیشتون میشه خواهش کنم تعبیرشو بگید
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۹:۲۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
سلام، خواب دیدم برادر شوهرخواهرم که چندسالیست فوت کردند زنگ در را زدن و به خانه ام آمذن. و دوتا بچه حدود 4،5 ساله هم باایشان بودند که من بچه هارا چوندکاپشن تنشان بود کاپشنشان را در آوردم و بااینکه بچه ها را تا آن موقع اصلا ندیده بودم بچه ها بامن راحت بودند، در همان حین از طبقه بالای منزلمان یک بچه حدودا 7،8 ماهی آمد در بالکن خانه ما که مت دویدم گرفتمش که نیافتد در حیاط و دا کردم همسایه طبقه بالا را که داشتند دنبالش میگشتن که من گرفتم بچه را وپیش مناست، و با حالتی که نفس نفس میزدم بخاطر اینکه بچه خدا را شکر پرت نسد توی حیاط از بالکن آمدم توی خونه و دیدم خواهرم که در کشور دیگری زندگی می کند آمده است و روی مبل نشسته میگم کی آمدی چمدانت کو میگه چندیاعتی آمدو وچمدانم خانه دختر دایی مان است خلاصه با صدای زنگ تلفن از خواب پریدم لطفا تعبییر آنرا بفرمایید. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
من خواب دیدم خونه‌ی خاله خوابیدم و دو تا زن دایم اونجا به من نگا می‌کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۵ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
سلام
من پسرخاله م که به تازگی فوت کردن رو تو خواب با لباس شیک ولی جیبهاش سوراخ بود رو دیدم
ولی چهره اش تبسم داشت و اصلا ناراحت نبود
من با شوق بغلش کردم و فقط گریه شوق داشتم
ممنون میشم تعبیرشو بهبم بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام مادر من در خواب دیدن ک عمویش ک چند وقت پیش فوت کردن مریض است و مادرم به دختر مرحوم میگوید ک بعد از کرونا به دیدنش میایم میشه لطفا جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام اگر در خواب بینی ۲ نفر از اقوام که مرده آماده‌اند که تورا با خودشان ببرند چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام خواب دیدم مادرم که فوت کرده با ترس به خانه من آمده و ترسیده بود که گنجشک تو خونش اومده جیغ میکشید بیرونش کن گفتم خودت میگفتی روزیه می‌گفت نه نه من از این میترسم
Iran (Islamic Republic of)
مهربان
۲۳:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
سلام اول مهر امسال بود که خواب دیدم که دستم یه کاغذ است و پدرم پشت سر من میومد به یه جایی که در بزرگ و زیبا داشت و دو نگهبان قد سه متر داشت رسیدیم کاغذ را به یکی که کنار در نشسته بود دادم چهره شان نور بود کاغذ را گرفت و گفت برگردید پدرت با یوسف میاید نگهبان دم همون در به پدرم نگاه کرد و گفت چرا خجالت میکشی اینجا جای خوبیه با دخترت هم آمدی افتخار کن برگشتیم زود از خواب بیدار شدم فردای اونروزرفتم با مادرم خوابم را در میان گذاشتم مادرم گفت پدرت مریض هست گفتم کسی به اسم یوسف میشناسی گفت نه سه روز بعد اون ماجرا پدرم فوت کردن و یکی از هم محله های خودمان که آزاده بودن فوت کردن و همان روز پدرم و همان آ قا که اسمشون یوسف بود در آرامستان خاکسپاری شدند پدرم هم جانباز بود و با یک انسان آزاده ی سر افراز رفت خداوند تمام اموات را بیامرزد
Iran (Islamic Republic of)
````````
۰۹:۲۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
خواب دیدم مرده ها دستاشون بسته بود و خیلی خوشحال بودن هیچکدوم و نمیشناخت
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
مادرم خواب دیده یه زن زیبا با لباس بلند عشایری تو خوابش اومده که خیلی شبیه خالش بوده بهش گفته خاله اوون زن به مادرم گفته خالت مرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
دخترم در روز جسم مردی که از اشناهامان هست دیده وه دست روی سرش کشیده تا خاسته بر گرده نگاش کنه رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام مادرم مریضه دیشب خواب دیده یه زن که قبلا فوت کرده و سید هست بازن برادرم که اونم سیده اومدن پیشش ازش پرسیده که بهتری اونم گفته نه خوب نمیشم اون زن سید که فوت شده بهش گفته خوب میشی تعبیرش چیه میشه بگید
Iran (Islamic Republic of)
حامد حسنی
۰۰:۱۴ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
با سلام و خسته نباشید ، خواهر بنده ۹۰ روزی میشود که فوت کرده اند ‌‌وبه خواب یکی خانومی رفته و آب روانی آنجا جاری بوده و به این خانوم گفته من نمیتونم به آن سر آب بیام برادرم خیلی تشنه هست هجوری هست این آب را به او بده خواهرم ناراحت و‌پرشان حال بوده میتونید لطف کنید تعبریش رو بگید.ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
⁦⁦:^)⁩
۱۶:۱۴ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
خیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
دیشب خواب دیدم پدر بزرگ و مادر بزرگم که فوت شده اند در حالیکه چثه ی شان خیلی کوچک بود به خانه من آمدند که در واقع خانه پدرم هست. مادر بزرگم زیاد نمی توانست صحبت کند ولی در سوالی که پرسیدم که جای کدامتان بهتر است پدر بزرگم فورا گفتن من
لطفا تعبیر بفرمایید
Netherlands (Kingdom of the)
بهناز
۱۵:۳۳ ۳۰ دی ۱۴۰۰
مادرم دیشب خواب برادرم که نزدبک به ۲ سال میشود که فوت شده را دیدن. برادرم به خانه مادرم امده بود و سر سفره غذا نشسته بود مادرم یکدفعه ای برادرم که در ان طرف سفره نشسته بود را میبیند و بشقاب غذا برایش میدهد ولی برادرم از غذا نمیخورد ولی یک دانه تخمه هندوانه که روی سفره بود برای مادرم میدهد لطفا تعبیرش چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۹ دی ۱۴۰۰
من خواب دیدم شخص مرده بهم گفت که کسی مرده میدونی؟
ولی اون شخص زنده
Iran (Islamic Republic of)
راضیه عامری
۱۲:۴۱ ۲۳ دی ۱۴۰۰
سلام خواب دیدم که رفتم خانه بابام ودر وپنجره خونشون نیست وزن بابام که خیلی وقت مرده اونجاست البته بابام تازگی مرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۱ دی ۱۴۰۰
باسلام پدرمن فوت شده من خواب دیدم که مراسمی برای او گرفتیم میخاستیم به سرقبرش بریم یه دفعه پدرم هم میان جمعیت بود ازمن خاست که اورابه سرقبرش ببرم چون پدرم وقتی زنده بود زیاد نمیتونست راه بره من به سختی اورا به سرقبرش بردم وخودش سرقبرخودش گریه کرد تعبیرش چیه
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۰۸:۱۸ ۲۱ دی ۱۴۰۰
با سلام من روز قبل خواب دیدم پدرم که فوت شدن نزدیک به سه ماهه از اطاقش اومده بیرون رفت سمت یخچال درو باز کرد انگار چیزی میخاست بگیره ترسیدم دیدم و گفتم بسم الله الرحمن الرحیم امشبم خواب دیدم پدرم اومده خونه یه کارتن بسته آورده رفته گذاشته تو کمده لباسه من به خودم گفتم که فوت شدی مامانم بهش خرید داد دوباره داشت کار می‌کرد و به مامانم میگفت عزیز نشانه چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۵ دی ۱۴۰۰
باسلام خواب پدرشوهرم که 7ماه قبل فوت شده رو دیدم که اومده خونه و خیلی عجله داشت بش گفتم عه زنده شدی گفت اومدم جند مشکل حل کنم و برم تعبیرش چیه از اومدنش هم فقط من ذوق کردم بقیه با دیدنش عادی بودن
۱۲