ملی پوش کاراته:

پورشیب و گنج زاده شایسته حضور همزمان در المپیک بودند/ کاراته روسیه از تجربیات برادران روحانی استفاده کرد

آسیابری ملی پوش کاراته درباره شرایط تیم ملی قبل از رقابت‌های المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

علی اصغر آسیابری ملی پوش کاراته کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کمپ تمرینی ملی پوشان ایران در کشور روسیه، بیان کرد: کمپ تمرینی روسیه به مدت ۱۷ روز برگزار شد. ۴ روز اول در قرنطینه بودیم تا جواب تست کرونای اعضای تیم ملی آماده شود. با منفی شدن تست های کرونای ملی پوشان وارد اردو شدیم.

آسیابری در مورد سطح کاراته روسیه نسبت به ایران عنوان کرد: سطح کاراته ایران با روسیه قابل مقایسه نیست. این کشور با حسین روحانی می‌تواند پیشرفت کند. کاراته ایران چند بار قهرمان جهان شده است. در اوزان مختلف قهرمان جهان داریم. البته با حضور حسین روحانی  تیم ملی کاراته روسیه روند خوبی داشته و مطمئنا در آینده می‌توان خبر‌های خوبی از کاراته این کشور شنید.

کاراته روسیه از تجربیات برادران روحانی استفاده کرد

ملی پوش کاراته کشورمان درباره حضور برادران حسین و حسن روحانی به عنوان سرمربی و مربی تیم های ملی روسیه و ایران در کمپ تمرینی مسکو اظهار کرد: حضور ۲ برادر کنار هم واقعا در نوع خود جالب بود. هدف  روسیه از این اردوی مشترک رسیدن به آمادگی کامل برای مسابقات قهرمانی اروپا بود. حسن روحانی سعی کرد تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان روسیه قرار دهد. روسیه از دانش مربیان ایرانی استفاده می کند. ملی پوشان روسیه با استفاده از دانش مربیان ایرانی  در مسابقات قهرمانی اروپا نتایج خوبی گرفتند.

پورشیب و گنج زاده شایسته حضور همزمان در المپیک بودند

او در مورد ناکامی ذبیح الله پورشیب در رسیدن به المپیک توکیو عنوان کرد: بازیکنان تیم ملی کاراته از لحاظ رنکینگ جایگاه خود را ارتقا داده اند. متاسفانه پورشیب و گنج زاده دوستان من در وزن ادغامی المپیک قرار گرفتند. در نهایت گنج زاده سهمیه المپیک گرفت. هر ۲ نفر می توانستند در المپیک مدال طلا بگیرند. با این حال دید ما باید ملی باشد و به این موضوع فکر نکنیم. تمام ورزشکاران تلاش می‌کنند اول بهترین نتیجه را برای خود و بعد برای کشورشان کسب کنند. کاراته شاید اولین و یا آخرین حضور خود در المپیک را تجربه کند.

آسیابری درباره غیبت خود در سیزدهمین اردوی تیم ملی عنوان کرد: حدود ۲۰ روز در اردوی روسیه بودم و با اجازه کادر فنی تیم ملی مرخصی گرفتم تا به کار‌های عقب افتاده ام برسم. با اینکه در خانه هستم، اما به صورت انفرادی تمرین می کنم. امیدوارم در مسابقات المپیک بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. امیدوارم بازیکنان با بهترین فرم خود راهی این آوردگاه شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار