خرمی: مسابقات سوپر لیگ کاراته آقایان بعد از المپیک پیگیری می‌شود

رئیس سازمان لیگ مسابقات کاراته درباره برگزاری مسابقات مهم در ماه‌های پیش رو توضیحاتی را مطرح کرد.

سعید خرمی رئیس سازمان لیگ مسابقات کاراته در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات نیمه تمام سوپر لیگ کاراته آقایان و سایر مسابقات عنوان کرد: اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا موافقت کند و مشکل خاصی رخ ندهد، قرار است مسابقات انتخابی تیم ملی در ۲ رده بانوان و آقایان و در رده‌های سنی مختلف نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان  نیمه دوم تیر ماه برگزار شوند. از هفتم تا بیست و هفتم خرداد ماه مهلت ثبت نام در نظر گرفته شده است. اولویت اصلی ما در برگزاری مسابقات ابتدا تیم‌های پایه هستند چرا که مهر ماه  مسابقات آسیایی را در کشور کویت پیش رو داریم.

او ادامه داد: مسابقات سوپر لیگ آقایان به واسطه حضور المپین‌هایی مانند سجاد گنج زاده و بهمن عسگری بعد از رقابت‌های المپیک توکیو پیگیری خواهد شد چرا که اولویت با ورزشکاران المپیکی است بنابراین بعد از این رقابت‌های حساس سوپر لیگ را پیگیری می‌کنیم.

خرمی در مورد برگزار نشدن مسابقات سوپر لیگ بانوان به واسطه استقبال کم تیم ها، بیان کرد: فعلا برنامه‌ای برای برگزاری این مسابقات نداریم و مطمئنا به زودی درباره این مسابقات اطلاع رسانی خواهیم کرد.

رئیس سازمان لیگ درباره محل برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی و لیگ برتر عنوان کرد: همچنان در حال مذاکره هستیم تا گزینه ارجح‌تر را برای میزبانی انتخاب کنیم. باید برای برگزاری مسابقات تمامی جوانب را در نظر گرفت تا در نهایت سلامت ورزشکاران، رقابت‌ها برگزار شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار