پرداخت یک هزار و ۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت:در جلسه ستاد تسهیل استان سمنان مقرر شد ۱۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های متقاضی از سوی بانک‌های عامل پرداخت شود.

 علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه ابلاغ تسهیلات در سال ۱۴۰۰ هنوز انجام نشده است گفت: بانک‌های عامل همانند دستورالعمل‌های سال گذشته در خصوص ارائه تسهیلات به واحد‌های تولیدی اقدام کنند.

او گفت: در جلسه امروز به حل مشکل تعدادی از واحد‌های تولیدی پرداخته و مقرر شد ۱۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های متقاضی از سوی بانک‌های عامل پرداخت شود.

شریفی نژاد  افزود: بررسی و حل مشکلات واحد‌های تولیدی در استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و واحد‌های تولیدی باید در سامانه فرآیند اقدامات اولیه ثبت نام را انجام و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند مشکلات آن‌ها را بررسی کرده تا واحد‌های تولیدی با انگیزه بسیار بالا به تولید ادامه دهند.

او همچنین درخصوص تامین سوخت ژنراتور‌های واحد‌های تولیدی هم گفت: این واحد‌ها می‌بایست با ثبت نام در سامانه مذکور و بررسی مشکلات، شرکت پخش فراورده‌های نفتی در حداقل زمان ممکن نسبت به سوخت رسانی به این واحد‌ها اقدام کند.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار