درپی سخنرانی رهبر انقلاب، کاربران در توئیتر نوشتند:

#لبیک_فرمانده/ جمهوری اسلامی شجره تنومندی است که با هر طوفانی از پا در نمی آید

سخنرانی امروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌ مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) با واکنش های بسیاری از سمت کاربران شبکه های اجتماعی همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم سالگرد رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی هر سال با سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می شود، امسال هم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌مناسبت سی و دومین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) با ملت ایران سخن گفت. اما این سخنرانی با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، امسال نیز در حرم مطهر برگزار نشد و به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه‌های اجتماعی شد.

رهبر انقلاب در بخشی از سخنرانی خود با اشاره به رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب فرمودند: جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین ابتکار امام خمینی بود. ملت ما امروز و تا آینده‌های دور به نگهبانی از این یاد و خاطره عظیم نیاز دارد. امروز صحبت من خطاب به ملت عزیزمان درباره مهم‌ترین ابتکار امام بزرگوار است.


بیشتر بخوانید


این سخنان مقام معظم رهبری با واکنش‌های بسیاری از سمت کاربران در فضای مجازی همراه بود، برخی از کاربران با بازنشر سخنان رهبر انقلاب در مورد ابتکار امام (ره) در ایجاد جمهوری اسلامی و نقش و سهم ارزشمند مردم در عرصه های مهم سیاسی کشور تاکید و عده‌ای دیگر نیز با #لبیک فرمانده آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات اعلام کردند. در ادامه می‌توانید تعدادی از واکنش‌های کاربران را مشاهده کنید.

سخنان رهبر انقلاب

سخنان رهبر انقلاب

سخنان رهبر انقلاب

سخنان رهبر انقلاب

سخنان رهبر انقلاب

واکنش کاربران

واکنش کاربران

واکنش کاربران

واکنش کاربران

 ارتحال امام خمینی (ره)

 ارتحال امام خمینی (ره)

رتحال امام خمینی (ره)

ارتحال امام خمینی (ره)

ارتحال امام خمینی (ره)

 ارتحال امام خمینی (ره)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
همه رای میدهیم و رای خواهیم داد برای ایرانی بهتر . به کوری چشم رسانه های ضد انقلاب که در تلاش هستند مردم در انتخابات شرکت نکنند همه رای خواهیم داد.
آخرین اخبار