جلوگیری از فعالیت انتخاباتی یک داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان/تبلیغات بیش از ۹۰ درصدی داوطلبان در فضای مجازی

دادستان استان همدان گفت: با تشکیل پرونده تخلفات انتخاباتی و تبلیغات زودهنگام جلوی تبلیغات یک داوطلب میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در کبودراهنگ گرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، خانجانی، دادسان استان همدان گفت: جلوی تبلیغات زودهنگام یک داوطلب انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در کبودراهنگ گرفته شد.

او افزود: تخلفات انتخاباتی و تبلیغات علنی زودهنگام عامل جلوگیری از فعالیت این نامزد انتخابی است.

خانجانی ادامه داد: تاکنون ۱۰ پرونده تخلفات انتخاباتی داوطلبان انتخابات‌های شورا‌های شهر و میان دوره‌ای مجلس در دادگستری‌های استان تشکیل شده است.

شناسایی ۶ گروه تبلیغات زود هنگام مجازی در اسدآباد

سعید کتابی، فرماندار اسدآباد گفت: ۶ گروه تبلیغات زود هنگام مجازی در اسدآباد شناسایی شده اند.

او افزود: تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی از طریق گروه‌های و احزاب هم رصد می شود و بیشتر سایت‌های خبری هم اطلاعات آن‌ها را اگر چه نوعی تبلیغات زودهنگام است، ولی منشر می‌کنند.

شهردار اسبق ملایر بیطرف ماند

منابع آگاه اعلام کرده اند به شهردار اسبق ملایر رئیس ستاد آیت الله رئیسی و محسن رضایی را پیشنهاد کردند او با احترام به همراهان و طرفداران این دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری هر دو پیشنهاد را رد کرده است و گفته در حمایت از نامزهایا نتخابات ریاست جمهوری همچنان دوره‌های قبل دخالتی نمی‌کند.

او معتقد است بیشتر تبلیغات انتخاباتی این دوره در کشور در فضای مجازی است و باید این فضای گسترده انتخاباتی مدیریت و کنترل شود و همه‌ی طرفداران نامزد‌های انتخاباتی بیش از تبلیغات و یا  تخریب  دنبال جلب مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو باشند.

۹۰ درصد تبلیغات کاندیدا‌های شورای شهر نهاوند مجازی است

مراد ناصری، فرماندار نهاوند گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده با توجه به شیوع ویروس کرونا، با افزایش حدود هشت درصدی شعب اخذ رای، تعداد شعب اخذ رای در انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان به ۱۸۷ شعبه افزایش یافت.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم، حدود بیش از ۹۰ درصد تبلیغات در این دوره از انتخابات به صورت مجازی است و در این راستا نقاطی برای تبلیغات شورا‌های اسلامی شهر و ریاست جمهوری در شهر‌های شهرستان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.