شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری

نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را در جنوب نابلس به شهادت رساندند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد یک جوان فلسطینی در نزدیکی موضع نظامی «حواره» در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری اشغالی رود اردن به شهادت رسید.

نظامیان صهیونیست مدعی شدند این جوان به علت آنکه برای حمله با سلاح سرد تلاش می‌کرد به سوی او تیراندازی کردند.

همچنین خبرگزاری شهاب از زخمی شدن عمر صالح التمیمی ۳۰ ساله در درگیری با نظامیان صهیونیست در روستای النبی صالح در شمال رام الله خبر داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی برای التیام شکست در مقابل گروه‌های مقاومت فلسطینی که با پرتاب بیش از ۴ هزار موشک طی ۱۲ روز جنگ صورت گرفت، بار دیگر رو به سرکوب و بازداشت جوانان و فعالان فلسطینی آورده‌اند تا به خیال خود با سرکوب مخالفان مقاومت فلسطینیان را سرکوب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۳۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
درود و خداقوت بر مجاهدین فی سبیل الله فلسطینی رزمندگان پر توان سلحشوران دلاوران خستگی ناپذیر خلاق متفکر خردمندان بصیران جبهه های مقاومت اسلامی فلسطین امت واحده یکپارچه متحد مقتدر قدرتمند رسول الله ص امت حزب الله انشاءالله پیروزی نهایی بزرگ فتح و آزاد سازی فلسطین اشغالی و قدس شریف بسیار نزدیک است . سلامت و مقاوم و استوار و پاینده و پایدار و با نشاط و صبور و هوشیار و بیدار باشید و هر کنشی از طرف صهیونیستهای ملعونین نکبت را با شدیدترین واکنش پاسخشان دهید . نصر من الله و فتح قریب و بشرالمومنین . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار