عروسی در مخفیگاه‌ها/ مدیران تالارها راهی بهشت زهرا شدند!

در حالی که برخی تالارهای تهران با ظرفیت بیشتر از ۴۰۰ نفر مراسم عروسی برگزار می‌کنند، رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی توضیح داده که یک سال و نیم است تالارهای مجاز تقریبا تعطیل هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود شیوع کرونا و توقف واکسیناسیون مراسم عروسی در تهران همچنان در تالار‌هایی با ظرفیت ۴۰۰ تا ۶۰۰ نفر برگزار می‌شود و حالا برخی تالار‌های زیرزمینی با شعار «در فضای باز عروسی بگیرید تا کرونا نگیرید.» تبلیغات سنگینی برای خود به راه انداخته‌ند.

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی تهران، اما منکر برگزاری مراسم عروسی توسط تالار‌ها یا باغ تالار‌ها می‌شود. خسرو ابراهیمی‌نیا به تجارت‌نیوز گفت: یک سال و نیم است که تالار‌ها و باغ تالار‌های مجاز تعطیل هستند.

او ادامه داد: حدود هزار تالار دارای پروانه در شهر تهران فعال هستند که صد در صد این تالار‌ها ورشکسته شدند و بخشی از سرمایه‌گذاران به دلیل ورشکستگی ناشی از کرونا سکته کردند و راهی بهشت زهرا شدند!

ابراهیمی‌نیا همچنین توضیح داد: تالار‌های پذیرایی که بیش از ۱۰۰ نفر مهمان می‌پذیرند، غالبا مراکز غیر قانونی هستند و البته باید اضافه کنم که این روز‌ها مراسم عروسی در سالن‌های اجتماعات، برج‌ها و مراکز غیرقانونی و مخفی برگزار می‌شود.

به گفته رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی تهران تالار‌ها در چهارچوب ستاد کرونا و دستور العمل‌هایی که از طرف آن‌ها ابلاغ شده مراسم برگزار می‌کنند. به عنوان مثال تالاری که ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد صاحبان مراسم نباید بیشتر از ۴۰ تا ۵۰ نفر مهمان دعوت کنند و البته در شرایط همه‌گیری کرونا و افزایش قیمت‌ها، فرهنگ برگزاری مراسم عروسی تغییر کرده است و مردم علاقه خود را به مراسم پر زرق و برق عروسی از دست داده‌اند.

ابراهیمی‌نیا تاکید کرد: با وجود زمین‌گیری تالار‌های پذیرانی، اما هنوز هیچ یک از ارگان‌های تامین اجتماعی و سازمان مالیات با این صنف همکاری نمی‌کنند و سختگیرانه دنبال مطالبات خود هستند.

منبع: تجارت نیوز

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار