مهار آتش سوزی کارگاه قطعات پلاستیکی در جاده مشهد_چناران

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: با تلاش آتش نشانان مشهد و گلبهار، حریق سنگین کارگاه تولید قطعات پلاستیکی در کیلومتر ۲۰ جاده مشهد به چناران مهار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی رضایی معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: امروز در پی اعلاموقوع آتش سوزی در یک کارگاه بزرگ تولید قطعات پلاستیکی در حومه شهر گلبهار، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد، آتش نشانان را از پنج ایستگاه به همراه ۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفای حریق به شهرک صنعتی فردوسی در جاده مشهد به چناران اعزام کرد.


او افزود: با حضور آتش نشانان در محل، مشخص شد آتش سوزی در داخل یکی از کارگاه‌های تولیدی به وسعت ۲۰۰ مترمربع و در مجموعه هزار و ٥٠٠ متر مربعی رخ داده است و حریق در حال سرایت به سایر قسمت‌های این مجموعه بود که آتش نشانان اعزامی به همراه پرسنل آتش نشانی گلبهار از چندین جهت با محاصره آتش، این حریق را مهار و ضمن کاوشی چند ساعته و انجام عملیات لکه‌گیری این آتش سوزی را به صورت کامل اطفا کردند.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد ادامه داد: سرعت عمل آتش‌نشانان باعث جلوگیری از گسترش آتش سوزی به چندین کارگاه و انبار نگهداری مواد قابل اشتعال در مجاورت این مکان شد و اگر این سرعت عمل نبود خسارات جبران‌ناپذیری رقم می‌خورد.

رضایی بیان کرد: متاسفانه این مجموعه بزرگ دارای کمترین تجهیزات اعلام و اطفا حریق بود و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.