پلی آف لیگ بسکتبال NBA / پیروزی فیلادلفیا با درخشش "امبیید" / صدرنشین کنفرانس غرب میلی‌متری پیروز شد

رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA)، بامداد امروز با پیروزی میلی‌متری صدرنشین کنفرانس غرب پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (چهارشنبه) ۲ دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار‌های بامداد امروز، فیلادلفیا به مصاف آتلانتا هاکس رفت. در این بازی فیلادلفیا توانست آتلانتا هاکس را با نتیجه ۱۱۸ بر ١٠۲ در بازی دوم مرحله یک هشتم نهایی پلی آف، شکست دهد و اولین پیروزی خود در این مرحله را کسب کند. فیلادلفیا با این پیروزی سری بازی‌ها را یک - یک مساوی کرد.

در این دیدار جوئل امبیید از تیم فیلادلفیا با کسب ۴۰ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل دابل دابل کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل تری یانگ از تیم آتلانتا هاکس با کسب ۲۱ امتیاز، ۳ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار لس آنجلس لیکرز به مصاف یوتاجاز رفت. در این دیدار یوتاجاز موفق شد با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۹ کلیپرز را شکست دهد تا اولین پیروزی خود در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کند. بوتاجاز با این پیروزی سری بازی‌ها را یک بر صفر از کلیپرز پیش افتاد.

دونووان میچل از یوتاجاز با کسب ۴۵ امتیاز، ۳ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل پل جورج از تیم کلیپرز با کسب ۲۰ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۲ پاس منجر به گل دابل دابل کرد و بهترین بازیکن تیمش بود، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA):

  • آتلانتا هاکس ۱۰۲ – فیلادلفیا ۱۱۸
  • لس آنجلس کلیپرز ۱۰۹ – یوتاجاز ۱۱۲

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار