راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی در موقوفات اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:نیروگاه خورشیدی با ظرفیت تولید دو مگاوات برق در موقوفات استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین بلک مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیشترین سهم را در راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس در استان دارد.

او با بیان اینکه امسال نیز توسعه تولید انرژی پاک در موقوفات استان اصفهان در دستور کار است اظهار کرد: قصد داریم یک گام بلندتر برداریم و برای راه‌اندازی نیروگاه‌های بزرگ مقیاس برنامه ریزی کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در این زمینه توجیه اقتصادی، میزان درآمد، روند اجرا و روند سرمایه گذاری این طرح را بررسی کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام بلک افزود: امسال هدف ما این است که بهره برداری از نیروگاه خورشیدی با ظرفیت دو مگاوات را به صورت متمرکز و یا پراکنده اجرایی کنیم.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۰:۲۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
با سلام وخسته نباشید از شما خبرنگاران باشگاه خبرنگاران خواهش میکنم یه خبر در مورد موقوفات اصفهان تهیه کنید یه منطقه هست در اصفهان به اسم محله سپاس و فردوان که گفته میشه یه بنده خدا در گذشته یه مقدار از زمین های این منطقه را وقف امام رضا کرده ولی حدودش مشخص نیست الان به خانه هایی که در این محله ساخته شده سند نمیدهند و حتی رسیدگی درست هم به این محله و افرادش نمیشه.ایا این انصاف هست که به خاطره یک وقف اینطور با ما رفتار بشه؟خود امام رضا هم راضی نیست که مردم به این حد در سختی و تنگ دستی زندگی کنند،اگه مکان وقف مشخص است که بیاین بگیرید و اگرنیست بیاین با مردم تعامل داشته و از خیرش بگذرید یا یک فکر دیگه بکنید؟با تشکر