نامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

حضور حجت الاسلام رئیسی در روز دوشنبه در میدان هفت تیر تهران / کنار رفتن رئیسی به نفع سعید جلیلی شایعه است

رئیس ستاد مردمی حجت الاسلام رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری از حضور روز دوشنبه این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در میدان هفتم تیر تهران خبرداد.

محمدحسن نامی وزیر پیشین ارتباطات و رئیس ستاد مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ما هرروز مراسمات متعددی برگزار می‌کنیم، در این چند روز گذشته به ویژه پس از سخنرانی مقام معظم رهبری به دنبال این بودیم که مردم را به مشارکت دعوت کنیم، زیرا از همان ابتدای انقلاب پشتوانه کشور ما مردم بودند.

او ادامه داد: در روز دوشنبه ساعت ۶ بعد از ظهر هم ما مراسم مردمی را با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در میدان هفت تیر خواهیم داشت. صندلی‌ها با رعایت فاصله دو متر چیده خواهد شد و علی نیکزاد هم در این مراسم صحبت خواهد کرد.

نامی با اشاره به انتقادات مطرح شده درباره برگزاری این مراسمات تشریح کرد: ما در تجمعات اخیر خود به طور کامل دستورات ستاد مبارزه با کرونا را رعایت کرده ایم و علاوه بر توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، فاصله اجتماعی هم رعایت شده است. ضمن اینکه حضور در فضای باز انجام شده است.

وزیر پیشین ارتباطات احتمال کنار رفتن حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به نفع سعید جلیلی را اینگونه توضیح داد: اصلا چنین احتمالی مطرح نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
ملت شریف ایران مواظب باشید دقیقه 90 این اصلاح طلبهای منافق قصد دارند قرآنها را سر نیزه کنند . تو را به خدا مواظب باشید جگر علی و جگر مالک اشتر را خون نکنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
هر کی بشه این افسادطلبان نشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
به کوری bbc. رای همه رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۷:۱۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
نه !!!!! یعنی چی سعید جلیلی کجا آقای رئیسی کجا !!!!!
آخرین اخبار