روحانی در جلسه ستاد مقابله با کرونا:

عملکرد دولت در زمینه سلامت از زمان هخامنشیان تا امروز بی‌نظیر بوده است/ شفافیت یکی از بدیهیات دولت است

رئیس جمهور گفت: کار دولت یازدهم و دوازدهم در زمینه سلامت از زمان هخامنشیان تا امروز بی‌نظیر بوده است.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: در این ایام، علاوه بر تقدیر از دختران، باید به پرستاران هم اشاره کنیم. پرستاران اعم از بانوان، مردان و دختران است؛ آن‌ها نقش بسیار ارزشمندی دارند.

وی با بیان اینکه از دختران هوشمند جامعه که علاقه‌مند به فرهنگ ایران و اسلام هستند، قدردانی می‌کنیم، زیرا به پیشرفت کشورشان عشق می‌ورزند، بیان کرد: در روستا‌ها آن‌ها از دیرباز حضور اقتصادی دارند و امروز در مشاغل دیگر و پست‌های مدیریتی نقش دارند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: ۱۶ ماه از درگیر شدن کشور با بیماری خطرناک کووید ۱۹ می‌گذرد؛ در این مدت سه موج بلند را پشت سر گذاشته و موج چهارم را در حال پشت سر گذاشتن هستیم.

روحانی با تقدیر از مردم و بخش‌های مختلف جامعه تصریح کرد: این روز‌ها زبان تشکر در کشور ما دچار لکنت عجیبی شده است. زبان نقد و انتقاد همیشه باز بوده و زبان تخریب و تحریف به راه افتاده است؛ باید از خدمات و اقدامات یک ملت بزرگ صحبت کنیم. بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر از دولت و وزارتخانه صحبت کنند، برایشان دردناک است؛ از مردم صحبت کرده و تشکر و تقدیر کنید، آن‌ها که فعال بودند.

در تولید کیت تشخیص کرونا خودکفا شدیم

وی خاطرنشان کرد: از بهمن ۹۸ که فهمیدیم ویروس کرونا به این کشور وارد شده است، ابزار و امکاناتی نداشتیم، کیت تشخیص در اختیار نداشتیم. در آن شرایط کار را شروع کردیم؛ خوشبختانه در کیت تشخیص روی پای خود ایستادیم و در زمان کوتاه این کیت را تولید کردیم. توانستیم در این مدت آزمایشگاه‌ها را به سرعت توسعه دهیم و از دو آزمایشگاه به چند صد آزمایشگاه رسیدیم. امروز خودکفا هستیم و شاید هم بتوانیم کیت تشخیص را هم صادر بکنیم و در یک روز ۱۵۰ هزار مورد اقدام تشخیصی انجام دهیم؛ نهاد‌ها تلاش و کوشش کردند و این کار عظیم را انجام دادند که امروز ما در این زمینه کمبودی نداریم.

رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت برای تهیه سایر اقلام مورد نیاز گفت: در روز‌های اولیه تشخیص این شد که برای حفاظت از این ویروس ما از ماسک و دستکش و وسایل شوینده استفاده کنیم. شما دیدید که در کشور‌ها چه خبر شد، حتی در کشور‌های بزرگ و صنعتی، در فرودگاه و هوا و زمین ماسک را از دست یکدیگر قاپیدند؛ البته ما در روز‌های اولیه ماسک را به کشور چین اهدا هم کردیم.

وی ادامه داد: ما به صحنه آمدیم و شرکت‌ها و صنعت همه وارد شدند و توانستیم ماسک را در زمان کوتاهی به اندازه کافی تولید کنیم و قیمت را هم متعادل و متناسب کرده و در اختیار همه قرار دهیم. در مواد شوینده و امثال آن مشکلی در کشور به وجود نیامد و همه چیز به وفور در اختیار بود

رئیس جمهور بیان کرد: حالا مقایسه کنیم با کشور‌هایی که در هفته‌های اول فروشگاه‌های آن‌ها دچار چه مشکلاتی شد. شاید یک و ماه نیم زمان برد تا بتوانند شرایط را عادی کنند، اما ما حتی برای یک روز هم شرایط غیرعادی نداشتیم. در تجهیزات پزشکی هم وضعیت ما همین‌طور بود؛ وقتی ما ماسک N ۹۵، گان، ونتیلاتور و اکسیژن‌ساز می‌خواستیم در کشور تولید شد و در اختیار قرار گرفت. همه نیاز‌های فوری در ارتباط با کرونا در بیمارستان‌های ما به سرعت تامین شد. البته آسان نبود و سخت بود.

وی اضافه کرد: همین امروز معاون درمان وزارت بهداشت و درمان در جلسه گزارش دادند که ۵۰ درصد بیمارستان‌های ما مجهز به اکسیژن‌ساز نبودند، اما همه تامین شد و امروز همه بیمارستان‌ها دارای این تجهیزات هستند. حتی سیتی‌اسکن در اختیار بیمارستان‌ها قرار گرفت. حدود ۲۵۰ دستگاه سی‌تی اسکن در اختیار بیمارستان‌ها قرار گرفت و بیمارستان‌ها ما در این زمینه تجهیز شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: مهم این بود که در طول این ۱۶ ماه ما دچار کمبود تخت نشدیم. من دچار حیرت هستم از آن‌هایی که درباره کرونا گاهی الفاظ نادرست و غیردقیق به‌کار می‌برند؛ در اروپا مردم مراجعه کردند به بیمارستان‌ها و جا نبود این‌ها را در چمن و حیات بیمارستان خواباندند و یا در ماشین‌ها بودند. این را همه ما از طریق فیلم‌ها و ماهواره دیدیم. در کشور ما اگر یک مورد اتفاق افتاده بود در تمام رسانه‌های ضدایرانی چه‌کار می‌کردند؟

روحانی اظهار کرد: تخت به اندازه کافی در بیمارستان‌های کشور بود. اگر زمانی لازم بود نیرو‌های مسلح هم به میدان آمدند البته خیلی نیاز نشد، اما آن‌ها هم آمدند و بیمارستان‌های آن‌ها مجهز شد در برخی موارد که نیاز بود از تخت‌های آن‌ها هم استفاده شد تا کشور از لحاظ تخت بیمارستانی دچار مشکل نشوند. 

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت خاطرنشان کرد: من تعجب می‌کنم برخی‌ها این کلمه طرح تحول سلامت را نمی‌توانند بفهمند، سه کلمه است: طرح تحول سلامت؛ کدام یک از این سه کلمه را نمی‌توانید بفهمید. از طرح تحول سلامت، دنیا دچار متعجب شد، ۱۰ ها رهبر دنیا به من گفتند که شما چگونه در کشور توانستید این کار را انجام دهید؛ کشورهای بزرگ نتوانستند این کار را انجام دهند.

رئیس جمهور بیان کرد: یعنی سهم بیمار برای بستری شدن در بیمارستان، به ۶، ۷ یا ۱۰ درصد و در روستاها در یک مقطعی ۳، ۵ درصد برسد. البته این ۳ و ۵ درصد که ریاضیات ساده است چطور برخی‌ها ریاضیات ساده را هم یاد نگرفتند این را در مدرسه هم می‌توان یاد گرفت.

روحانی ادامه داد: مردم ایران بدانند کار دولت یازدهم و دوازدهم در زمینه سلامت از زمان هخامنشیان تا امروز بی‌نظیر بوده است؛ اگر حرفی دارید بیان کنید. تاریخ ایران را از زمان هخامنشیان تا الان را ورق بزنید همه تخت بیمارستانی ما در تاریخ ایران در ابتدای دولت یازدهم حدود ۹۰ هزار تخت بیمارستانی بوده و در پایان این دولت حدود ۱۶۰ هزار تخت بیمارستانی تحویل خواهیم داد.

وی تصریح کرد: این خیلی روشن است ۹۰ هزار با ۱۶۰ هزار چیزی حدود ۲ برابر است. البته ۲ برابر بیشتر است. بسیاری از تخت‌های قدیمی بازسازی کامل شده است. اگر آنها را هم حساب کنیم خیلی بیش از ۲ برابر تخت بیمارستانی ایجاد شده است.

رئیس جمهور افزود: برخی از پزشکان تهران، اصفهان، شیراز و مشهد را رها کردند و به یک بخش دورافتاده و حتی در یک شهرستان دورافتاده مستقر شدند؛ آیا این کار مهم نبود؟

روحانی اضافه کرد: این کار مهم و بزرگ و عظیم نبود؟ در مخیله من نمی‌آمد در سه چیز، کسی شک کند؛ یکی در مورد برجام و خدمات آن است، دیگری در مورد انقلاب دیجیتال و در آخر تحول سلامت. البته تحولات زیادی صورت گرفته اما این سه مورد، از واضحات بود. اما این روزها می‌بینیم که عدالت و انصاف، تغییر، تحریف، آمار دروغ زیاد است. که چه چیزی شود؟ به چه برسیم؟

وی به نقش بخش تولید و خدمات اشاره کرد و اظهار کرد: در همین تابستان یکی، دو روز برق ما دچار مشکل شد و دیدید کشور با چه مشکلاتی روبه‌رو شد. خدمات برق، انرژی، بنزین و گازوئیل باید مستمر و در اختیار باشد. در این ۱۶ ماه هیچ کدام متوقف نشد. حتی خدمات آموزش که به شکل حضوری نمی‌شد، به شکل مجازی ادامه یافت. فکر کنید اگر گاز نرسد، زندگی، خانه مردم و نانوایی‌ها دچار مشکل می‌شوند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه تولید یک روز هم تعطیل نشد، تصریح کرد: همه تلاش کردند و دستورالعمل‌ها را هم رعایت کردند. کارخانه‌های بزرگ هم ابتلا و هم بستری‌شان کم بود و من نشنیدم مرگ و میر وجود داشته باشد. چرخه تولید و نیاز مردم یک لحظه متوقف نشد؛ این مسئله در حمل و نقل و کسانی که باید دلار را تامین می‌کردند نیز همینطور بود.

روحانی با اشاره به نقش مدافعان سلامت در مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: مدافعان سلامت در این مبارزه در خط مقدم بودند و جان‌شان را فدا کردند؛البته این برای روز‌های اول بود، الان وضعیت فرق کرده است. واکسن زده‌اند، می‌دانند دستورالعمل‌ها را چطور رعایت کنند، اما هیچ دکتر و پرستاری به خاطر اینکه ماسکش کم باشد، کار را رها نکرد. شهدای عزیز سلامت برای ما بسیار ارزشمند هستند و روح‌شان در جنان در پرواز خواهد بود.

وی با بیان اینکه در کنار مدافعین سلامت، نیرو‌های مسلح، نیروی انتظامی، هلال احمر، بازرسی‌ها و... نیز بودند، ابراز کرد: از یک طرف، مقام معظم رهبری، مراجع و علما نقش داشتند، اینکه رهبری فرمودند تابع مصوبات ستاد ملی کرونا هستم؛. اگر رهبری حمایت نمی‌کرد، موفق نمی‌شدیم. اینکه در حسینیه‌شان در محرم و صفر تنها بودند، معنای این مسئله آن بود که من هم تابع هستم و دستورالعمل‌ها باید رعایت شود. تایید، تاکید و نظرات ایشان و مراجع بسیار موثر بود.

روحانی گفت: از روز اول که ویروس کرونا وارد کشور شد و ما متوجه شدیم، در اطلاع رسانی یک لحظه مسامحه نشد؛ همان وقت در دولت اعلام شد و همان وقت به وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفتیم اعلام کنید. برخی گفتند دو روز دیگر انتخابات است اما گفتیم سلامت مردم را با هیچ چیز نمی‌شود معامله کرد.

رئیس جمهور: ایران یکی از منظم تریم کشورها در ارائه آمار بود؛ برخی کشورها اعلام نکردند و حتی هنوز هم اعلام نمی‌کنند؛ برخی از کشورها در مقاطعی اعلام و در مقاطعی هم اعلام نکردند؛ بعضی از کشورها نیز آمار صحیح ندادند. اما این دولت بر مبنای استانداردهای بین المللی روزانه و بدون وقفه شفاف سازی کرده است.

لوایح دولت در بایگانی مجلس خاک می‌خورد

وی در ادامه بحث شفاف سازی گفت: یکی از بزرگترین افتخارات دولت دوازدهم و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی شفاف می باشد. البته در بخش های دیگر نیز شفافیت به خرج دادیم. شفافیت جزو واضحات است ما نمی توانیم این امر را از دولت یازدهم و دوازدهم بگیریم. دولت الکترونیک، سایت‌ها، سامانه‌ها، ثبت کالا در سامانه تجارت، اینها نبود و اولین بار در دولت ما به اجرا درآمد. شفافیت و دسترسی مردم به اطلاعات مال دولت یازدهم و دوازدهم است.

رئیس جمهور افزود: البته در زمینه‌های تعارض منافع، مبارزه با فساد اصرار بسیار و لوایح آن را تهیه کردیم. این لوایح را تحویل مجلس دهم دادیم ولی آنها در بایگانی خود قرار دادند؛ بار دوم لوایح مبارزه با فساد را به مجلس یازدهم فرستادیم اما باز در حال خاک خوردن است. به هر حال دولت کار خود را در این زمینه‌ها انجام داد. یکی از این فعالیت‌ها، شفافیت است؛ ما باید اطلاع رسانی شفاف در موضوعات ویروس کرونا به مردم برسانیم.

روحانی با اشاره به مسئله واکسیناسیون گفت: واکسن بسیار مهم است. از همان ابتدا همه آگاهی داشتند که تهیه واکسن دقیق، عامل بزرگی است. به دلیل اینکه زمان مناسب و نرمالی نبود تا واکسن، مراحلش را طی کند، بسیاری تردید داشتند آیا «واکسن نیمه» تزریق شود؟ مشخص شد تزریق واکسن با توجه به عدم تمام شدن مراحل تولیدش، مفید است. ما هم در همین مسیر نسبت به واکسن‌های داخلی در حرکت هستیم.

وی اظهار کرد: بحث بسیاری در رابطه با مدت زمان کارآمدی واکسن بود، برخی می‌گفتند اگر واکسن از شرق وارد شود نمی‌زنم، دیگری می‌گفت واکسن غربی نمی‌زند. بعضی‌ها هم گفتند اصلاً واکسن نباید زد؛ بحمدالله از زمانی که اعتماد نسبی نسبت به واکسن‌ها پیدا کردیم، ستاد ملی کرونا تصمیم گرفت ورود واکسن خارجی با قدرت انجام گیرد. برخی با واکسن خارجی مخالفت کردند و گفتند واکسن داخلی باید تزریق شود؛ ما گفتیم یک روز هم نباید فرصت را از دست داد.

روحانی ادامه داد: از همان روز اول که کواکس برای تهیه و توزیع واکسن در سرتاسر دنیا اقداماتی کرد، ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دوز واکسن سفارش دادیم. از کشورهای دیگر هم اقدام خرید واکسن صورت گرفت. در این زمینه، وزارت امور خارجه، سفرا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بسیار فعال بودند.

وی درباره مجوز شرکت‌های خصوصی برای واردات واکسن گفت: ما به شرکت‌های خصوصی که ایراد می‌گیرند چرا به ما مجوز واردات واکسن نداده‌اید، اجازه واردات داده‌ایم. شرکت‌های خصوصی به علت سخت بودن مراحل واردات واکسن، نتوانستند واکسنی وارد کنند، وگرنه همچنان مجوز دارند.

روحانی ادامه داد: طبق رده بندی سند ملی واکسیناسیون، تزریق واکسن آغاز شده و در حال انجام و بیش از پنج میلیون واکسن به مردم تحویل داده شده است. برخی از مردم دوز دوم واکسن را نیز تزریق کرده‌اند و برخی نیز در نوبت‌اند. همچنان از خارج واکسن وارد می‌شود و در تولید داخلی هم همه توان و حمایت خود را انجام می‌دهیم تا شاهد ورود واکسن‌های ایرانی به بازار هم باشیم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ایران علی رغم تحریم، مشکلات و عدم وجود زیرساخت‌های کافی نسبت به کشورهای پیشرفته، تعداد مرگ و میر را بر مبنای میلیون نفر در نظر می‌گیریم، رتبه ۵۱ را کسب کرده‌ایم. این رتبه‌بندی به این معنا است که پنجاه کشور دیگر شرایط سخت‌تری نسبت به ما داشته است. آمریکا، سوئیس، آلمان، فرانسه، انگلیس، برزیل، هند و کشورهای دیگر در جلوی ما قرار گرفته‌اند؛ این امر نشان دهنده انجام گرفتن کار عظیمی در زمینه مبارزه بقا ویروس کرونا صورت گرفته است.

روحانی گفت: الحمدالله چهار موج کرونا را پشت سر گذاشتیم. از خداوند می‌خواهیم و تلاش می‌کنیم با موج پنجم کرونا روبه‌رو نشویم و بتوانیم در مسئله واکسیناسیون، مردم در هفته‌های آینده شاهد واکسیناسیون در کشور باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۴۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
سلسله هخامنشیان را افتتاح بفرمایید
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
راست میگه از زمان هخامنشیان تا حالا اینقدر تو آمار مبتلایان و کشته ها تو دنیا رکورد دار یه بیماری واگیر نبودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
محاسبه دقیقی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
دوستان و برادران و خواهران انقلابی و ایران دوست و میهن پرست / با اینکه شخصا طرفدار اقای جلیلی بوده و هستم اما به دلیل اینکه رای ها شکسته و پراکنده نشه و برای قطعیت در پیروزی و تمام شدن این هشت سال جهنمی همه باید به اقای رییسی رای بدیم تا امثال همتی و مهرعلی زاده با دروغ و رای سازی کاذب از طرف دولت فعلی نتونن حرکتی بکنن
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۴:۲۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
درسته..منم در کنار حمایت از آقای رئیسی، طرفدار آقای جلیلی و زاکانی هستم..اما میخوام رایمو تو سبد آقای رئیسی بندارم..این خیلی بهتره...
Argentina
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خیلی جالبه که وضع مردم رو میبینه و داره این حرفارو میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
مشک آن است که خود ببوید،نه آنکه عطار بگوید
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۵:۲۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
واکنشهای دوستان به خبر بالا رو خوندم...ماشالله ماشالله جناب روحانی چه محبوبیتی داره!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
نجیبه
۱۵:۰۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
تو دیگه کی هستی ،اخر خود شیفتگی و خود بزرگ بینی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
وجود خودت هم از زمان هخامنشیان بی نظیر بوده
خدایا خودت نجاتمون بده
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۴:۱۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خواهشا حرفی بزنید که با عقل و منطق جور باشه،، مگر شما آمار مملکتو تو زمان هخامنشیان میدونی چطور بوده که اینطور با اطمینان نظر میدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
آقای روحانی، به کدام اقدامتون می بالید!؟! چی میزنی که توهم زدی!! ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
شکسته نفسی می فرمایید، هیچ دولتی در هیچ جایی و در هیچ زمانی به خوبی شما نبوده و نخواهد بود.
-
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
به اینها میگویند در روان شناسی نارسیستیک یعنی شخصیت خود شیفته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
تو کل دولتت از سال اول تاحالا فقط بیچاره نمکی کار کرد و بس پس سکوت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
نمکی؟
سال اول کرونا که فقط تو اتاقش بود از راه دور کرونا را می دید بعد که ریس مجلس عوض شد و به ایشان انتقاد شد شروع کرد به بازدید از بعضی شهرها.
ماسک از کشورهای دیگر اومد داد به کادر خودش یکسال منتظر بودیم تا ماسک اومد در بازار . واکسن هم اول کادر خودش الانم که مردم بدوند دنبال واکسن
فقط اقای حریرچی میرفت اینور و اونور برای بازدید با وجودیکه مریض بود مجبورش کردن بره شمال برای بازدید
اینم شد وزیر
انقدر مقروره که بدرد وزارت نمیخوره مرتب با ریس جمهور قهر میکنه الانم که یکماهه ازش خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
هر روز میاد لطیفه و طنز برا مردم تعریف می کنه سطح امید بره بالا علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
بنده خدا راست می گه در زمان هخامنشی اینقدر فناوری وجود نداشته سطح بهداشت بدون فناوری بالا بوده الان ایشون با این همه از فناوری و پیشرفت در سطح و عصر هخامنشی تازه قرار دارن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
از ازل تا به ابد و از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب هیچکی مثل من نبوده هیچکی مثل من نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
عحبا!!!
از بس عملکرد دولت خوب بود پس رفت کردیم ببین دیگه

داریم
به دوره هخامنشیان مقایسته میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خیلی بی معنی مقایسه میکنید جناب روحانی .ما ملت دیگه از دست شما هم خسته شدیم و هم هر روز از بیانات جنابعالی کلی میخندیم شکر خدا بزودی باید صندلی رو ترک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
چگونه شما و دوستانتان در سازمان ملل دم از تمدن و گفتگو می زنید اما (با این سخن) یادگاری روی پیکره آثار باستانی می کشید؟
متاسفانه تاریخ نویسی چون آشنا در دولت باشد هم به وجهه فرهنگ و تمدن چند هزار ساله و همچنین انقلاب خدشه دار کند
Iran (Islamic Republic of)
صباغی
۱۲:۵۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
مردانگی کن و اون ایرانی بودنت را ثابت کن و اعلام کن که افزایش نرخ ارز هم از زمان قبل از زرتشت تا کنون در این دولت بی نظیر بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
سلام دوستان ناراحت نباشید دیگه اخراشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
مطمئن باش.... بعد از اینم همینه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
من که پاک از این حرفاش رد دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
بقول خودت بیماری خطرناک کرونا بود خاستین تخت اضاف نکنین ایی کجاش هنر اقای روحانی کجا دولت تو مهار کرونا موفق بود تو کل کشورا هنو موج سوم نیومده ما داریم وارد موج چهارمم میشیم ...پس بیخودی افتخار نکنید چین کره وژاپن باید افتخار کنن ن شما بعد هند تو آسیا ما بیشترین مبتلا وفوتی داریم حتی لبنان ویمن وسوریه بهتر از ما عمل کردن مردم یمن چن وقت پیش تظاهرات چن صد هزاری داشتن بدون ماسک اگ کشور ما بود الان تو فجبع ترین بحران کرونا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
عملکرد تو از هخامنشیان م بهتر بوده
عملکردتو قربون
زودتری برو
بای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
عامووو اینو جمع کنیننن با این حرف هایش داره به مردم توهین میکنند. اقااا من پدرم عمل قلب باز کرد 80میلیون با بیمه از ما گرفتند کجاااا بهترین عمل کرد رو داشتیددددد. به خدااااا من که دیگه رد دادم اگه یه نفر مثل آدین اقاااا رو هم تو خیابون ببینم میزنم شل و پلش میکنم. آقا واسه حفظ نظام یکی اینو خفه کنه. مردیم از بس چرت و پرت شنیدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
دوستان برام سوال پیش اومد
موافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خداوند همه مرضای اسلام را شفا عنایت بفرماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
من می گم تمام صحبت های ایشون رو چمع آوری کنیم. کتاب جوک خوبی می شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
درسته خخخخخخ
Germany
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
مگر اینکه خودت از خودت تعریف کنی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
ما از ترس گرانی و تورم بیکاری لکنت گرفتیم
تتتثتتثتتتشششششششکککککرررررر» رررروووووووح ح انی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
روحانی اگر همه مخالفت باشند، من موافقت هستم، هر موقع ببینمت خندم میگیره به خاطره دروغ های نگفته ات خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
فقط خودش از خودش دفاع میکنه!!
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۲:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
استاد فقط در زمینه سلامت نبوده خدا را شکر در همه زمینه ها بوده!!!در ضمن چرا از زمان هخامنشیان حساب کردی .اون روی منظور از زمان هخامنشیان حساب کرد تا 2500 سال بیشتر نشه، تو برو عقبتر .برو زمان مادها و برو عقبتر تا ده هزار سال پیش استاد>تو همه چیزت بهتره استاد .سفره مردم هم تا تو امده ای خیلی خیلی بزرگتر شده !!!! استاد.
Iran (Islamic Republic of)
قنبری اهواز
۱۲:۲۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
بعد از هخامنشیان سلسله سلوکیان بود. سال ۳۲۴ تا ۲۴۹ پیش از میلاد .
سلسله سلوکیان را آغاز بفرمائید علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
عجب رویی داره بقرآن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
قرار تندیس روحانی را بر قله دماوند نصب کنند بابت این همه تلاش و فداکاری که همچین ریس جمهوری دیگر به عمرمان نمیبینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
امیدوارم که هرگز چنین رئیس جمهوری در عمرمان نبینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
همین وزیر وزرا که دوروبرش هستن الان حرف نمی‌زنند فرداکه دولت تمام شد شروع میکنم به حرافی حالا ببینید اکراینطور نشد
-
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
انشاا... در محضر خودت و دولتمردانت دادگاه حق الهی پاسخگو خدا و مستضعفین وپا برهنه ها خواهی بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
یعنی زمان هخامنشیان هم برای ادامه زندگی کلیه می فروختن ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
به نظر من یکی از خصوصیات خوب ایشون میتونه اعتماد به نفس خیلی بالای ایشون باشه که میشه بعنوان الگو و مدل ازش استفاده کرد برای آدم هایی که اعتماد به نفس پائینی دارن
-
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
جناب آقای روحانی شما قابل احترام و رئیس جهمور مملکت عزیزمان ایران هستید ولی اجازه می خواهم بگویم این حرف شما را قبول ندارم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۰۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
حاضرم قسم بخورم که این اقا رفته رفته عقلش رو از دست داره میده؛ ادعایی میکنه که عقل سلیم نمیتونه بپذیره از زمان هخامنش تا حالا خدمات این دولت بی نظیر بوده!! بنظرتون جواب یا حرفی برای گفتن باقی می مونه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
دمت گرم حق گفتی !
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
موفق باشی خداحفظت کنه. خدانگهدار
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۵:۲۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
روده بر شدم از خنده خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
اقای روحانی شما که لالایی بلدی چرا خوابت نمیگیره وقتی اینطوری بقول خودت جلو کرونا وایسادی فکر نکنم تحریما از این سختر باشه که جلوش وای نمی ایستید و اقتدار ۲۵۰۰ساله کشور ما رو با ی مذاکره ذلت بار عوض میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
جناب روحانی من بعنوان پدر یک معلول ذهنی حرکتی خیلی شدید ۲۰ساله و کارگر پیمانکاری شرکت نفت تا حالا جز گرانی،کمبود دارو،اختلاف حقوق با رسمی ها و عدم تبدیل وضعیت و مشکلات زیاد برای پسرم و جامعه چیزی از شما ندیدم.شاید از کشور دیگری صحبت میکنید‌.اصلا از عملکرد شما و دولت شما رضایت ندارم.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۱:۵۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
توجه توجه به عصر حجر خوش آمدید
همراهی شماو دولت راستگویان را به ماقبل تاریخ مبارک علی برکت کد خدا
نه به دولت سوم
Iran (Islamic Republic of)
سرهنگ
۱۱:۵۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
چقدر برای خودت طاقچه بالا میگذاری در این هشت سال شما آقای روحانی گندی که در این کشور زدی از دوره هخامنشیان تا حالا سابقه ندارد و بویش همه جافراگرفته است
United States of America
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
نمی دونستم برا توجیه کارهایت روحانی خودت را با عهد هخامنشیان مقایسه می کنی
United States of America
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
نمی دونستم در آمریکا زندگی میکنم من ساکن مشهد هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
داداش وی پی ان گوشیت یا سیستمت رو خاموش کن.درست میشه.
Iran (Islamic Republic of)
پاینده
۱۱:۵۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خداوند سبحان خیر از عمرت بردارد مردم را بیچاره کردی دروغ گو سرپل صراط جلویت را میگیرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
جلوشو گرفتی سلام منم برسون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
جمع کن بابااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
بی آبرویی تا چه حد
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۱:۵۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خدارو شکر داریم کم کم از شرّ افاضات جنابتون راحت میشیم!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
دفعه بعد میگه از زمان خلقت آدم هیچکس مثل من عملکرد خوبی نداشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
کلید
۱۱:۵۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
کی شر این دولت کنده میشه راحت بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
آقای رییس جمهور . وجدانا چی میزنی ؟ به ما هم بگو بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
توکه راست میگی!!! اصلا به راستگویی شهرت داری$$$$$$$
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
اصلا دولت تو دولت آلمان
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۱:۴۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
سلام
جناب روحانی درست می فرمایید،
از دوره هخامنشیان تا سال 92 یک طرف و دولت 8 ساله شماهم یکطرف
ویرانی های دوره شما از ویرانی های حمله مغول بیشتر بود
بله شما خیلی بی نظیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خودشون قبول دارن که هیچ وقت مثل هخامنشیان نمیشن بعد میان بزرگداشت بزرگان هخامنشی مخل نظام اسلامی میدونن و انکارش میکنن خدایا کجا داریم زندگی میکنیم هر چند میدونن انتشار نمیدین ولی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
عملکرد شما در بورس از زمان هخامنشیان هم تا به امروز بی نظیر بوده است آفرین به شما آقای روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
فکر کنم زمان هخامنشیان کووید ۱ تازه وارد شده بوده از قبیله چاینیان(چین).
اهورا حسن روحانی از اون زمان تا حالا بوده و پدران و نیاکان روحانی که از طبقه موبدان بودن اهورا روحانی رو واکسینه کردن و تا الان مونده برای ملت بزرگ ایران متاسفانه .
علی برکت الله .اهورای ویران کننده ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
حتما حسن كليدم كورش بزرگه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۱:۳۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
تکراری ولی کاملا واقعی ،، کسی که خواب باشد رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش را بخواب زده هرگز ،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
کارهای دولت شما از بدو خلقت آدم بی نظیر بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
یٰا مَنِ اسْمُهُ دَوٰآءٌ، وَذِکْرُهُ شِفٰآءٌ، یٰا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفٰاءَ فیمٰا یَشٰاءُ مِنَ الْأَشْیٰاءِ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
والا من متخصص سلامت هستم ، حاضرم با سند ومدرک دروغ ها در ارتباط با طرح تحول سلامت ومدیریت کرونا را که وزیران ومعاونانش با شما و مردم ساخته اند را نقد کنم وبا دلایل واضح ثابت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
(« بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »)
(«سُبْحٰانَ اللّٰهِ وَالْحَمْدُ للّٰهِ وَلاٰ الٰهَ الّا اللّٰهُ وَاللّٰهُ اکْبَرُ») («سُبْحَانَ رَبِّیَ الْعَظِیمِ وَ بِحَمْدِهِ»)
(«سُبْحَانَ رَبِّیَ الاَعْلی وَ بِحَمْدِهِ»)
(«أَلا بِذِكْرِ اللّٰهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ») (أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَكْشِفُ السُّوءَ) (بِسْمِ اللّٰهِ وَبِاللّٰهِ، وَمُحَمَّدٌ رَسُولُ اللّٰهِ صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ، وَلَا حَوْلَ وَلَا قُوَّةَ إِلّا بِاللّٰهِ، اللّٰهُمَّ امْسَحْ عنِّي مَا أَجِدُ) («لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ»)(«یا قَوِیُّ یا غَنِیُّ یا وَلِیُّ یا وَفِی»)
(وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاء وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ وَلاَ يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إَلاَّ خَسَارًا)(وَلَوْ جَعَلْنَاهُ قُرْآنًا أَعْجَمِيًّا لَّقَالُوا لَوْلَا فُصِّلَتْ آيَاتُهُ أَأَعْجَمِيٌّ وَعَرَبِيٌّ قُلْ هُوَ لِلَّذِينَ آمَنُوا هُدًى وَشِفَاء وَالَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ فِي آذَانِهِمْ وَقْرٌ وَهُوَ عَلَيْهِمْ عَمًى أُوْلَئِكَ يُنَادَوْنَ مِن مَّكَانٍ بَعِيدٍ)(وَإِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ يَشْفِينِ)
(ثُمَّ كُلِي مِن كُلِّ الثَّمَرَاتِ فَاسْلُكِي سُبُلَ رَبِّكِ ذُلُلًا يَخْرُجُ مِن بُطُونِهَا شَرَابٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِيهِ شِفَاء لِلنَّاسِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لآيَةً لِّقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ)(قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِينَ)
(يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءتْكُم مَّوْعِظَةٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَشِفَاء لِّمَا فِي الصُّدُورِ وَهُدًى وَرَحْمَةٌ لِّلْمُؤْمِنِينَ)(یٰا مَنِ اسْمُهُ دَوٰآءٌ، وَذِکْرُهُ شِفٰآءٌ، یٰا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفٰاءَ فیمٰا یَشٰاءُ مِنَ الْأَشْیٰاءِ) («اَسئَلُ اللّٰهَ الْعَظیم رَبّ الْعَرشِ الْعَظیم اَنْ یَشْفیکَ»)(«یاٰ مُنْزِلَ الشَّفآءِ و مُذْهِبَ الدّآءَ صَلّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ و اٰلِهِ و اَنْزِلْ علی و جمعی الشَفآءَ»)(«يَا مُنْزِلَ الشِّفَاءِ وَ مُذْهِبَ الدَّاءِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْزِلْ عَلَى وَجَعِيَ الشِّفَاء»)(اللَّهُمَّ اشْفِهِ بِشِفَائِكَ وَ دَاوِهِ بِدَوَائِكَ وَ عَافِهِ مِنْ بَلَائِكَ وَ تَسْأَلُهُ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْهِ وَ عَلَيْهِمْ أَجْمَعِينَ.»)(یَا فَارِجَ الْهَمِّ، وَ کَاشِفَ الْغَمِّ، یَا رَحْمَانَ الدُّنْیَا وَ الْآخِرَةِ وَ رَحِیمَهُمَا، صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ افْرُجْ هَمِّی، وَ اکْشِفْ غَمِّی.)(اللّٰهُمَّ فَرِّجْ عَنِّي كُرْبَتِي ، وَعَجِّلْ عافِيَتِي ، وَاكْشِفْ ضُرِّي.) (اللَّهُمَّ اشْفِ کُلَّ مَرِیضٍ)
(اُعيذُ نَفْسى بِرَبِّ الاَرْضِ وَ رَبِّ السَّماءِ اُعيذُ نَفْسى بِالَّذى لايَضُرُّ
مَعَ اِسْمِهِ دآءٌ اُعيذُ نَفْسى بِالَّذِى اسْمُهُ بَرَكَةٌ وَ شِفاءٌ)
(" اللهم لا اله الا انت العلی العظیم ذو السلطان القدیم و المن العظیم و الوجه الکریم "” لا اله الا انت العلی العظیم ولی الکلمات التامات و الدعوات المستجابات خل ما اصبح. ")(اسألوا اللّٰهَ العفو والعافية) (اللَّهُمَّ فَرِّجْ عَنْ كُلِّ مَكْرُوبٍ)  (اللّٰهُ اللّٰهُ اللّٰهُ رَبِّي حَقّاً لَاأُشْرِكُ بِهِ شَيْئاً . اللّٰهُمَّ أَنْتَ لَها وَ لِكُلِّ عَظِيمَةٍ فَفَرِّجْها عَنِّي.)
حضرت خضر علیه السلام
حضرت خضر علیه السلام
حضرت خضر علیه السلام
حضرت خضر علیه السلام
حضرت خضر علیه السلام
حضرت خضر علیه السلام
حضرت خضر علیه السلام
حضرت خضر علیه السلام
حضرت خضر علیه السلام
حضرت خضر علیه السلام
Iran (Islamic Republic of)
سالار پارسا
۱۱:۳۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
اقای روحانی شما یادتون نمیاد ما مردم ایران 8 سال پیش در دولت قبلی به جای صابون وشامپو با خاکستر وچوبک شستشو میکردیم!!!! حمام نداشتیم و در رودخانه ونهر اب حمام میکردیم!!! ما قبل از دولت شما بیچاره بودیم چه برسه به هخامنشیان!!! ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
من با الاغ جابجا میشدم و نوشته هامو روی چرم مینوشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
اقای روحانی توزمان همخامنشی زباله گردی هم بود تو میدان نیستی ببینی سر زباله ها هم دعواست وای بر تو فردای قیامت چی جواب ملت رو خاهی داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
حسن تو چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بگو زود باش کار داریم !!!!!!!!! انتخاباته !!!!!!!!! چی؟؟؟؟؟؟؟ ها؟؟؟؟ خوب باشه تو راست میگی ! دیگه کار نداری ؟ برو خدا نگهدار!
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۱:۳۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
اقا یکی بره دوشاخ اینو از پریز بکشه ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
عمر این دولت بی تدبیر و ناامیدی کی تموم میشه ما راحت بشیم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۱:۲۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
مگر اینکه خودت از خودت تعریف کنی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خودت هم هنوز تو زمان هخامنشیان هستی . بیدار شو
Netherlands
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
اول روحانی بوده بعد تحریف بوجود اومده
Iran (Islamic Republic of)
Kh.d
۱۱:۲۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
بسمه تعالی،به قول بهلول که گفت من وسط دنیا ایستاده ام ،قبول نداری متر را بیار اندازه بگیر.
Netherlands
رضا
۱۱:۲۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی.

خداییش پای کوروش و هخامنشیان رو وسط نکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
هخامنشی !!!؟؟؟ واقعا که این آدم عقلش را پاک از دست داده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
چی می زنی؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۱:۰۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
از تحریف به همان چیزی می‌خواهند برسند که شما ۸ سال پیش با تحریف دولت قبلی خودت بهش رسیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
رو که نیست سنگ پای قزوینه
Iran (Islamic Republic of)
حسام الدین
۱۱:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
دکتر روحانی چطوری تونستن عملکرد دولت هخامنشیان رو در زمینه ی سلامت بررسی کنن؟؟ البته من قبول دارم که عملکردشون از دوران نوسنگی بهتر بود. به هرحال آقای رئیس جمهور "دکتر" هستند و بخوبی میتونن در این زمینه اظهار نظر کنن
Iran (Islamic Republic of)
عابدی
۱۱:۰۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
بابا این روحانی چقدر عمر داشته!
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۰۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
بهتر بود می گفتید از زمان حضرت آدم
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
کسی وجود دارد این رئيس جمهور خواب رفته رو کمی توجیه کند؟
United States of America
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
کسی که خودش را به خواب زده نمیشه بیدار کرد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۵۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
یک مثل هست که می گه؛ آدمی رو که خوابیده میشه از خواب بیدار کرد ولی آدمی که خودشو به خواب زده، نه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
اینم از اون حرفهاست عاقلان دانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
مشخصه ......!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۰:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
ازدوره هخامنشی ماشاالله به ای امار عین امار بانک مرکزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
خودشو با کوروش کبیر مقایسه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
درست گفته بنده خدا!!
تا بعد از دوره هخامنشینان مصداقی برای مقایسه نتونسته پیدا کنه همه بهتر از عملکرد دولتش بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
بقیه جانفشانی کرده اند . ایشان پز میدهند!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار