گزارش معاملات بورس در ۲۳ خرداد؛

شیب ملایم افت تمام شاخص های بازار سرمایه

در جریان معاملات امروز شاخص کل بورس با افت ۳ هزار ۶۶۳ واحدی به میزان (۰.۳۲) درصد روی پله یک میلیون و ۱۴۱ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز یک شنبه (۲۳ خرداد ماه) شاخص کل بورس با افت ۳ هزار ۶۶۳ واحدی به میزان (۰.۳۲) درصد روی پله یک میلیون و ۱۴۱ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


شاخص هم وزن بورس نیز با افت هزار و ۲۲۰ واحدی به میزان (۰.۳۲) درصد روی پله ۳۷۷ هزار و ۲۳۳ قرار گرفت، همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۶۷۰ سهم به ارزش ۲ هزار و ۲۷۷ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس هم با افت ۱۹.۰۸ واحدی روی پله ۱۷ هزار و ۴۳۳ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد 996.46 میلیون سهم به ارزش ۸۷۰۳ میلیارد تومان رسید.

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس:

نماد‌های فارس، تاپیکو و رمپنا به ترتیب با ۱۵۰۲.۷۸، ۳۶۵.۷۸ و ۳۶۵.۷۸ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل بورس داشتند. همچنین نماد کگل، شپنا و خوردو به ترتیب با ۳۷۴.۰۱، ۲۴۶.۳۵ و ۱۹۵.۵۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیر گذار در فرابورس:

نماد‌های سمگا، بنو و کوثر به ترتیب با ۷.۱۸، ۴.۸۳، ۴.۳۵ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل فرابورس ایران داشتند. همچنین نماد آریا، غصینو و دماوند به ترتیب با ۹.۴۲، ۴.۸۹ و ۴.۳۲ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه خودرویی بیشترین ارزش معاملات را به ارزش ۴۲۳ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. گروه بانک، فلزات اساسی، فرآورد‌های نفتی، شیمیایی غذایی به جز قند، و کانی فلزی در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.


بیشترین افزایش و کاهش قیمت سهام در بورس

سهام شرکت‌های وسکاب، دتماد و ساراب بیشترین افزایش قیمت و ددام، فباهنر و خمحور بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین عرضه و تقاضا در سهام

سهام شرکت‌های ولکار، کمند و ساراب بیشترین تقاضای خرید و نماد‌های خزر، سصف‌ها و غدام بیشترین عرضه برای فروش را در بورس تهران داشتند.

همچنین سهام شرکت‌های وسپهر، سپیدما بیشترین تقاضای خرید و نماد‌های فولای، ثالوند و کمرجان بیشترین عرضه برای فروش را در فرابورس  ایران داشتند.

حجم معاملات سهام

نماد‌های خپارس، خودرو و خساپا بیشترین حجم معامله و نماد‌های پالایش، دارایکم و صندوق ۲ بیشترین ارزش معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های کرمان، وملل ۲ و ذوب بیشترین حجم معامله و نماد‌های اراد ۲۱۴، اراد ۵۵۴ و اعتماد بیشترین ارزش معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

انتهای پیام/

 





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار