رسانه رژیم صهیونیستی: ارتش از بیم موشک‌های غزه، گنبد آهنین را تقویت می‌کند

رسانه کان رژیم صهیونیستی از تقویت گنبد آهنین در راستای نگرانی‌ها از موشک‌های غزه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الجزیره، «شرکت عمومی پخش‌همگانی اسرائیل» که با نام تجاری «کان» شناخته می‌شود، گزارش داد ارتش رژیم صهیونیستی به خاطر نگرانی‌ها از شلیک موشک‌ها از غزه که احتمال می‌رود در پی برگزاری راهپیمایی پرچم صورت گیرد، سامانه گنبد آهنین را تقویت خواهد کرد.

این در حالی است که جنبش حماس نیز اعلام کرده راهپیمایی پرچم که قرار است از سوی تندرو‌های صهیونیست برگزار شود، به مانند انفجار یک جنگی جدید در جهت دفاع از قدس و مسجدالاقصی خواهد بود.

عبداللطیف قانوع، سخنگوی حماس در گفت و گویی مطبوعاتی تصریح کرد: آنچه که به عنوان راهپیمایی پرچم قرار است فردا از سوی شهرک نشینان برگزار شود، به منزله انفجار یک جنگ جدید برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی خواهد بود. این مسأله، بسیج ساکنان فلسطینی را در قدس و مناطق داخلی اشغالی و مقابله با آن‌ها به وسیله مسائل و ابزار‌های مختلف را می‌طلبد. ملت ما با شما هستند تا طرح‌های رژیم صهیونیستی را به شکست بکشانید.

این در حالی است که احمد الطیب، شیخ الازهر نیز در سخنانی اعلام کرده است: اصرار اشغالگران بر برگزاری آنچه «راهپیمایی پرچم» می‌نامند، اقدامی تحریک آمیز در راستای طرح‌های مجرمانه و جنایتکارانه قبلی است.

او افزود: راهپیمایی پرچم تلاشی بی ارزش برای تبلیغات سیاسی است که راستگرایان افراطی آن را رهبری می‌کنند.

راهپیمایی پرچم یک مراسم جدید است که به تازگی صهیونیست‌ها آن را برگزار می‌کنند و تاریخ برگزاری آن مطابق تقویم عبری است؛ روزی است که در سال ۱۹۶۷ اشغالگران صهیونیست توانستند بعد از جنگ به طور کامل قدس را اشغال کنند.

هر سال صهیونیست‌ها با مراسمات مختلف این روز اشغالگری قدس را جشن می‌گیرند و هزاران نفر از شهرک‌نشینان نیز در آن شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار