فعالیت بیش از ۱۳ هزار نفر از عوامل ناجا در برقراری نظم و امنیت انتخابات ۱۴۰۰

فرمانده انتظامی گیلان از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر ازعوامل ناجا در برقراری نظم و امنیت انتخابات فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار عزیزالله ملکی ، فرمانده انتظامی گیلان امروز در نشست خبری و در جمع اصحاب رسانه گفت:تمامی اقدامات و تدابیر لازم چه هنگام برگزاری انتخابات۱۴۰۰ و چه بعد از انتخابات اندیشیده شده است و هیچ دغدغه‌ای در زمینه تامین امنیت نداریم و نخواهیم داشت.

او ، با بیان اینکه ۳هزار و ۹۴ صندوق برای اخذ آرای مردم در سراسر استان پیش بینی شده است، افزود: ۳۸۰صندوق سیار و ۲هزارو ۷۱۴صندوق ثابت است و حدود۱۰ هزار نیروی ناجا برای تامین نظم و امنیت همراه سایر عوامل پای صندوق‌های رای هستند و ۳هزار و ۵۰۰نفر نیز در قالب گشت‌های نظارتی و بازرسی در انتخابات فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی گیلان، از رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدام‌های لازم در شورای تامین استان خبر داد و گفت: ۲۴نشست در درون و برون سازمان برای برخورد با تخلفات انتخاباتی و تامین نظم و امنیت انتخابات برگزار کردیم و بدون هیچ دغدغه‌ای آماده برگزاری انتخابات سالم و پرشور هستیم.

سردار ملکی، به هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران، مبنی بر عدم حضور در انتخابات اشاره و تصریح کرد: پلیس به همراه سایر عوامل نظامی، امنیتی و اجرایی با همه توان در تلاش است تا با تامین نظم و امنیت زمینه حضور مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کند و مردم نیز باید با حضور پر شور و باشکوه خود در پای صندوق‌های رای ضمن انتخاب نامزد اصلح، همچون گذشته جواب دندان شکن به دشمنان نظام و انقلاب بدهند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.