کانون‌های اصلاح و تربیت، مکانی برای عبرت گرفتن از خطا‌ها

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: مددجویانی که در کانون‌های اصلاح و تربیت به سر می‌برند باید از خطا‌های قبلی پند گرفته و کار‌های خوب را مبنا قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف کانون اصلاح و تربیت اهواز و دیدار چهره به چهره با مددجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مددجویان به علت خطا و اشتباهی که قبلا مرتکب شده اند در این مکان حضور دارند.

او با تاکید بر اینکه مددجویان باید با استفاده از ظرفیت برنامه‌های فرهنگی و اصلاحی و تربیتی از اشتباهات و خطا‌های گقبل پند گرفته و رویه کار‌های خوب را در زندگی مبنا قرار دهند، افزود: این افراد را به تحصیل و یادگیری کسب و کار و دانش تشویق کرد و با توجه به اینکه کانون مکانی برای تحقق اصلاح رفتار و کردار محسوب می‌شود، می‌توانند در خود تغییر ایجاد کنند و با اخلاق صحیح و اعتماد به نفس بالا در مسیر زندگی به قله‌های پیروزی دست یابند و نظر خانواده و اجتماع را نسبت به خود تغییر دهند.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی اظهار داشت: مسئولان مربوطه در جهت آزادی مددجویان و کاهش جمعیت کیفری با استفاده از اقدامات پیشگیرانه در بعد اصلاحی و تربیتی و همچنین پیگیری‌های قانونی لازم تلاش مضاعفی داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.