استقلال فراتر از یک باشگاه/ ناتوانی مدیران در تهیه "یک تکه نان"!

باشگاه استقلال این روز‌ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و این در حالی است که مدیریت این باشگاه هم در تامین منابع مالی در جا می‌زند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال این روز‌ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. وضعیت نابسامان مالی استقلال باعث شده تا این باشگاه در رفع جزئی‌ترین نیازها با مشکل مواجه شود.

پس از اتفاقاتی که برای اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره وقت باشگاه استقلال رخ داد و منجر به بازداشت او شد آبی‌ها از لحاظ مالی و پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان با مشکل مواجه شدند.

برخی از بازیکنان این تیم از وضع موجود ناراضی هستند و با ارسال پیام‌هایی به مدیران این باشگاه خواستار دریافت مطالبات خود شده اند. گفته می‌شود رشید مظاهری به مدیران استقلال هشدار داده است که اگر مطالبات او را پرداخت نکنند؛ قرارداد خود با این باشگاه را به صورت یکطرفه فسخ خواهد کرد.

در روز‌های اخیر برخی از طلبکاران استقلال با گرفتن حکم توقیف اموال و با مراجعه به ساختمان این استقلال خواستار دریافت مطالبات خود شدند.

مشکلات داخلی در استقلال و اختلاف احمد مددی (مدیرعامل) با سایر اعضای هیئت مدیره باعث شده تا آبی‌ها نتوانند تاکنون مشکلات خود را رفع کنند. اعضای هیئت مدیره استقلال مدتی قبل خواهان برکناری مددی شده بودند که این درخواست با مخالفت مسعود سلطانی فر (وزیر ورزش و جوانان) مواجه شد.

تمامی مبالغی که حامیان مالی به حساب باشگاه استقلال واریز کرده بودن تمام شده است و مسئولان این باشگاه از حامیان مالی خود درخواست کرده اند تا پول بیشتری به حساب این باشگاه واریز کنند تا این باشگاه بتواند هزینه دادرسی پرونده شکایت استراماچونی (سرمربی سابق استقلال) در دادگاه حکمیت ورزش "CAS" واریز کند.

ناگفته نماند که نصرالله عبداللهی (سرپرست تیم فوتبال استقلال) و فرهاد مجیدی (سرمربی استقلال) بار‌ها برای تهیه غذا بازیکنان و همچنین مسائل پزشکی از جیب خود هزینه کرده اند. سوالی که ذهن هواداران این تیم را مشغول کرده این است که چرا با وجود هتل‌داران متمول در هیئت مدیره این باشگاه، اعضای هیئت مدیره استقلال نتوانسته اند برای بازیکنان خود غذا تهیه کنند. به نظر می‌رسد این افراد به جای کمک به باشگاه استقلال به دنبال کسب شهرت هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
استقلال سرور و سالار پرسپوليس
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۵:۱۷ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
همه این حرفها یک مشت دروغ و اراجیفه مربی و بازیکنان استقلال همش دنبال حاشیه سازی وفرافکنی هستن یه نگاه به مبلغ میلیاردی قراردادشون بیاندازن بعد این حرفا رو بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
لعنت بر وزارت ورزش
آخرین اخبار