وقتی نبوغ فناوران البرزی با صنعت ساختمان گره می‌خورد

اولین سامانه فروش محصولات، تجهیزات و خدمات صنعت ساختمان در پارک علم و فناوری البرز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، اولین سامانه فروش محصولات، تجهیزات و خدمات صنعت ساختمان با هدف دسترسی آسان  مشتریان و مخاطبان به محصولات و مصالح ساختمانی در پارک علم و فناوری البرز آغاز به کار کرد.

زربخش، مدیرعامل شرکت فناور یابان مستقر در پارک علم و فناوری البرز گفت: توسعه و گسترش اینترنت، روش‌های خرید امروز را به کلی دگرگون کرده است و افراد با دانستن ارزش زمان دیگر وقت زیادی را صرف خرید کردن نمی‌کنند و این موضوع انسان‌ها را مجاب به خرید اینترنتی می‌کند.

او افزود: طرح سامانه فروش محصولات، تجهیزات و خدمات صنعت ساختمان به دلیل مهیا نبودن زیر ساخت لازم در کشور تا سال ۹۰ مسکوت ماند و از سال ۹۰ تا ۹۱ مطالعات کارشناسی و تحلیل بازار فروش اینترنتی کشور روی آن انجام شد و اکنون این فروشگاه اینترنتی با عنوان یابان آماده ارائه خدمات مشاوره و فروش در بخش‌های مختلف مصالح، مسائل فنی و صنعتی ساختمان است.

زربخش گفت: از مهمترین نقاط قوت این مجموعه در کنار هم قرار گرفتن تیمی با تجربه در حوزه‌های فناوری اطلاعات، اقتصادی و بازاریابی اینترنتی است.

او افزود: در حال حاضر مجموعه یابان دارای تیم‌های تخصصی در زمینه فروش، بازاریابی اینترنتی، برنامه نویسی، تامین کالا و ارسال بار است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.