معاون فرهنگی وزارت دفاع در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مشارکت پرشور مردم در انتخابات دشمنان را مایوس کرد/ ملت ایران با توطئه های دشمنان آشناست

امیر سرتیپ دوم عبدی گفت: حضور پرشور و مشارکت مردم در انتخابات باعث شکست توطئه های دشمنان شد.

امیر سرتیپ دوم داود عبدی معاون فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور مردم در انتخابات و آثار آن برای تقویت افزایش امنیت ملی گفت: حضور گسترده و پرشور و شعف ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخابات ۱۴۰۰ را تبریک می‌گویم.

وی درباره انتخابات و نقش آن در مردم‌سالاری دینی گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری دینی است که توسط امام خمینی بنیان گذاری شده است، ملت ما در تعیین سرنوشت خود مشارکت کرده و کشورمان را به سوی تعالی و پیشرفت سوق می‌دهند.  

معاون فرهنگی وزارت دفاع با بیان اینکه مردم ایران یکبار دیگر فارغ از هرگونه دسته بندی و با توجه به مصلحت نظام در انتخابات حضور پیدا کردند، تصریح کرد: ملت ایران با حضور و مشارکت در انتخابات مصلحت و منافع ملی ایران را بالاتر از سلیقه‌های شخصی خود قرار دادند و پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند. این نشانگر بلوغ سیاسی و آگاهی مردم ایران اسلامی است، آن پس از گذشت ۴ دهه فراز و نشیب‌های گسترده‌ای است که ملت ایران تجربه کردند. مردم نشان دادند که دشمن شناس هستند و با آگاهی نسبت به ترفند‌های دشمنان توانستند نقشه‌های آن‌ها را نقش برآب کنند.

وی افزود: ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله نیز با قدرت و هوشمندی و ولایت پذیری توطئه دشمنان را شکست دادند و ناکام گذاشتند. دشمنان پس از شکست در جنگ تحمیلی نیز در مقابل با تحریم‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظیر آن نیز از ملت ایران شکست‌های متعددی را دریافت کردند.  

امیر سرتیپ دوم عبدی اظهار کرد: دشمن در آوردگاه‌های دیگری مانند ترور‌های ناجوانمردانه تلاش می‌کند تا ملت ایران را به زانو درآورد و کشورمان را به عقب بازگرداند که ملت ایران ایستادگی و مقاومت می‌کنند. در آخرین آوردگاه  نیز اعضای اردوگاه نظام سلطه و اردوگاه استکبار جهانی از جمله سلطنت طلبان، منافقین کوردل و معاندین نظام دست به دست هم دادند تا کاری کنند که مردم در انتخابات شرکت نکنند تا به این صورت مشروعیت نظام زیر سوال برود.

وی ادامه داد: اما مردم سایر توطئه‌های دشمن این توطئه دشمنان را هم شناختند و علی رغم اینکه شبکه‌های مجازی و کانال‌های ضد انقلاب تلاش داشتند تا با القای یاس و ناامیدی، مردم را از حضور در انتخابات منع کنند، اما ملت ایران اسلامی با هوشمندی پای صندوق‌های رای حاضر شدند و آن برگه رای که به صندوق انداختند به نظر من مشت محکمی بر یاوه گویی‌های دشمنان علیه ایران اسلامی بود.

معاون فرهنگی وزارت دفاع با بیان اینکه مردم با وجود مشکلاتی که به علت تحریم‌های ظالمانه سیاسی و اقتصادی دارند در انتخابات شرکت کردند، تصریح کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات یک نه بزرگ به همه توطئه‌ها، فتنه‌ها و دشمنی‌ها بود و شاهد بودیم که پرچم ایران اسلامی علیرغم سردمداران استکبار جهانی یک بار دیگر در جهان برافراشته شد. امروز ملت ما سربلندتر از گذشته به سوی پیشرفت و افق‌های بلند در حرکت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Russian Federation
ناشناس
۱۲:۲۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
چقدر پر شور
آخرین اخبار