برگزاری اولین ورک شاپ روابط عمومی در مس سرچشمه

برای آموزش نیروی انسانی، اولین ورک شاپ روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری در روز‌های ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه در شهر سرچشمه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسام اسدی شکاری، مدیر روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه گفت: با در نظر گرفتن رویکرد مدیرعامل، مبنی بر توسعه فعالیت‌های هلدینگ، هم افزایی، بهره وری و بهینه سازی فعالیت ها، ضرورت دارد در شرکت‌های تابعه اطالاعات و دانش روابط عمومی مورد توجه قرار بگیرد تا بتوانیم تصویر روشن و درستی از مجموعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه برای سهامداران و علاقه‌مندان به سهام این هلدینگ ایجاد کنیم.

او افزود: به همین منظور اولین ورک شاپ تخصصی (مقدماتی) روابط عمومی، در روز‌های ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ ویژه شرکت‌های مستقر در سرچشمه برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه گفت: از آنجایی که اغلب شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه در حال انجام مقدمات کار جهت ورود به بازار بورس کشور می‌باشند، لذا برخورداری از نیرو‌های متخصص و صاحب دانش روابط عمومی در این شرکت‌ها ضرورت دارد.

او تصریح کرد: این دوره از ورکشاپ آموزشی، به صورت کارگاهی در شهر سرچشمه سالن شرکت راهوار مس برگزار می‌شود و در مرحله اول، مقدمات لازم در سه حوزه مهم روابط عمومی شامل: عکاسی، مبانی گرافیک و سخنوری و فن بیان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: ورک شاپ ، مس سرچشمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار