پیام تبریک حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان به ایران

حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان انتخاب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به ملت و دولت ایران تبریک گفت.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به ملت و دولت ایران تبریک گفت.

حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان به ریاست «محمد محقق» امروز در پیامی اعلام کرد: برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری ایران، کشور همسایه و برادر آن هم در شرایط دشواری که هیولای کرونا بر منطقه سایه افکنده است، یک گام دیگر در جهت ثبات و استحکام نظام جمهوری اسلامی است.

محقق افزود: باور داریم که جمهوری اسلامی ایران با مدیریت جناب حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به سوی شکوفایی و پیشرفت سیر می‌کند و دشواری‌های موجود را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت.

رئیس حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان افزود: من این موفقیت را به ملت برادر و دولت خدمتگزار ایران تبریک می‌گویم و برای جناب آقای رئیسی آرزوی توفیق و برای کشور دوست و برادر ایران ثبات، استحکام، رفاه و بهروزی آرزو می‌کنم و همچنان بر تحکیم و تعمیق روابط دوستی میان ایران و افغانستان تاکید داریم.

قبل از این نیز «عبدالله عبدالله» رئیس شورای عالی مصالحه ملی، حزب جمعیت اسلامی افغانستان و حزب عدالت و توسعه این کشور در پیام‌های جداگانه انتخابات پرشور و پیروزی آقای ابراهیم رئیسی را تبریک گفته بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.