نسخه کامل جنسیس G70 با ظاهری جدید آشکار شد

جنسیس جزئیات نسخه Shooting Brake G۷۰ را به طور کامل فاش کرده است.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جنسیس اطلاعات جدیدی از نسخه Shooting Brake G۷۰ را فاش کرده است؛ این خودرو دارای یک اتاق چهار درب با خط سقف است، این نسخه از سدان جمع و جور اسپرت جنسیس جذابیت بیشتری دارد اما متاسفانه فقط در اروپا فروخته می‌شود.

جنسیس عکس‌های بیشتری از G۷۰  منتشر کرده است که در ماه ژوئیه در جشنواره سرعت گودوود انگلیس ظاهر می‌شود. بر این اساس تبدیل جنسیس G۷۰ به یک واگن جذاب سرانجام کامل شده است. جدیدترین عکس‌های G۷۰ Shooting Brake تأیید می‌کند که سدان اسپرت با سقفی بلندتر، بهتر به نظر می‌رسد.

 بزرگترین تغییرات واگن در پشت ستون B دیده می‌شود، جایی که خط سقف به یک بالابر عقب با شیب زیاد عقب تبدیل می‌شود. جنسیس ادعا می‌کند که فضای بار در مقایسه با سدان و صندلی‌های عقب برای انعطاف پذیری بیشتر بار ۴۰ درصد افزایش یافته است.

نسخه کامل جنسیس G70 به طور کامل آشکار شد

Shooting Brake احتمالاً همان موتور‌های G۷۰ سدان را ارائه می‌دهد که شامل یک توربو ۲.۰ لیتری چهار خطی و یک توئین توربوی ۳.۳ لیتری V-۶ است. در اروپا حتی ممکن است نوع گازوئیلی آن هم عرضه شود.  نسخه برقی جنسیس G۸۰ که اخیرا رونمایی شده است، به‌همراه دو خودرو الکتریکی دیگر در مدت یک سال به سبد محصولات این خودروساز در اروپا خواهند پیوست. اسامی این دو خودروی الکتریکی مشخص نشده است؛ اما می‌دانیم یکی از آن‌ها خودرو تمام‌برقی جدیدی خواهد بود.

نسخه کامل جنسیس G70 به طور کامل آشکار شد

جنسیس G۷۰ شوتینگ بریک تابستان امسال راهی بازار اروپا خواهد شد و قبل از عرضه در بازار سایر کشور‌های این قاره، ابتدا روانه کشور‌های آلمان، سوئیس و انگلیس می‌شود. نسخه سدان G۸۰ و شاسی‌بلند GV۸۰ نیز تقریبا در همین زمان به بازار عرضه می‌شوند و به‌زودی مدل‌های G۷۰ و GV۷۰ نیز به بازار ارائه خواهند شد. واگن G۷۰ با نسخه‌های واگن آئودی A۴، BMW سری ۳ و مرسدس کلاس C رقابت خواهد کرد.

نسخه کامل جنسیس G70 به طور کامل آشکار شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار