لو رفتن تصاویر کابین جنسیس G760 الکتریکی جدید

به تازگی تصاویری از کابین کراس اوور الکتریکی و جدید جنسیس G760 منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرعت رشد و تحول در دنیا به صورت چشمگیری در حال افزایش است و هر لحظه در صنایع گوناگون به ویژه صنعت حمل و نقل جهانی و خودرو محصولات متنوع و پیشرفته‌ای در کارخانه‌های کمپانی‌های معروف جهان ساخته می‌شود. بهره گیری از فناوری روز، متخصصان و استفاده از بهترین قطعات در کنار دستگاه‌های مونتاژ و خط تولید مدرن همگی این امکان را فراهم می‌کنند که خودرو‌های شیک و منحصر به فردی چون کراس اوور ها، شاسی بلند ها، آفرودها، خودروهای برقی و کوپه ها راهی بازار جهانی شود.

کراس اوور

به نقل از motor۱؛ خودرو جنسیس GV۶۰، بر پایه همان پلتفرم E-GMP EV بکار رفته در کیا EV۶ و هیوندای آیونیک ۵ شکل گرفته است. اگرچه زیرساخت این خودرو‌ها با یکدیگر مشترک است، اما GV۶۰ از طراحی بدنه و کابین منحصربه‌فردی سود خواهد برد. اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می‌کند غربیلک فرمان این کراس اوور است که شبیه دیگر محصولات این خودروساز کره‌ای نیست.

 جنسیس GV۶۰

به نظر می‌رسد این فرمان پذیرای دکمه‌های مربوط به حالت‌های رانندگی و سایر عملکرد‌ها شده است. همچنین می‌توان پدال شیفتر‌ها و دکمه‌های مربوط به کروز کنترل و سیستم اطلاعات سرگرمی را نیز مشاهده کرد. GV۶۰ همچنین از پشت آمپر‌های دیجیتالی و نمایشگر مرکزی بزرگی سود می‌برد. همچنین نمایشگر‌هایی روی درب‌ها دیده می‌شود که حاکی از نصب دوربین‌های دید جانبی بجای آینه‌بغل‌های سنتی دارند. این نسخه پیش‌تولیدی از GV۶۰ از کابینی دو رنگ استفاده کرده است.

تصاویر کابین جنسیس GV۶۰ الکتریکی جدید

خودروی الکتریکی

شرکت های خودروسازی شرقی با الهام گرفتن از محصولات کمپانی های معروف دنیا در کشورهای توسعه یافته و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های دنیا اتومبیل های منحصر به فرد با آپشن های ویژه را تولید می کنند که توان رقابت با خودرو ساز های مطرح جهان را دارد.

 جنسیس GV۶۰ الکتریکی جدید

اگرچه جنسیس هنوز نام رسمی کراس اوور الکتریکی خود را تائید نکرده، اما انتظار می‌رود در ماه‌های آینده از آن رونمایی کند.به هر حال علاقه مندان به ماشین یا به اصلاح ماشین بازها منتظر رونمایی رسمی از این خودروی لوکس و مجهز هستند تا بررسی امکانات آن و مقایسه با رقبا جایگاه آن را در بازار مشخص نمایند. طبیعتا با پیشرفت فناوری در عصر نوین امروز خودروهای برقی نقش به سزایی را در حمل و نقل جهان ایفا خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار