واکنش کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی به درگیری خونین در ورزشگاه آزادی

کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نسبت به درگیری خونین در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه برگزاری رقابت‌های لیگ پاورلیفتینگ در مجموعه ورزشی آزادی، درگیری خونینی رخ داد و طی آن یکی از اعضای تیم کرمانشاه مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت.

سعید کاکولکی عضو تیم پاورلیفتینگ هیئت کرمانشاه که در این درگیری مورد ضرب و شتم قرار گرفته است با شکایت از اعضای تیم خود به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پیگیر این موضوع است.

عزیزی ها عضو کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و ناظر کمیته انضباطی در لیگ پاورلیفتینگ در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد درگیری به وجود آمده گفت: موضوع از این قرار بود که یکی از ورزشکاران پاورلیفتینگ، پدر و مادرش به ویروس کرونا مبتلا شدند و به اصرار مسئولان تیم، به تهران می آید، اما وقتی او به تهران آمده به او جای خواب ندادند و هیچگونه تدارکاتی برایش در نظر نگرفتند و اصلا اهمیتی به حضورش ندادند. این ورزشکار زمانی که دیروز مشغول خوردن ناهار در مجموعه باشگاه آزادی بود، ۱۵ نفر از اعضای تیم خود به او حمله کردند و او را کتک زدند. چانه این بازیکن شکسته و چشمانش باد کرده و همچنین او دچار خونریزی شده است.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و ناظر کمیته انضباطی در لیگ پاورلیفتینگ در مور اینکه آیا این موضوع در کمیته انضباطی قابل بررسی هست یا خیر، بیان کرد: بله، می توانیم این موضوع را بررسی کنیم. ورزشکار شکایت خود را نوشته و حتما آن را بررسی خواهیم کرد. قرار شد این ورزشکار مکتوب شکایتش را به ما اعلام کند تا در کمیته انضباطی در مورد آن تصمیم گیری شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار