پیام تبریک فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) به رئیس جدید قوه قضاییه

امیر سرتیپ رحیم زاده فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) انتصاب حجت الاسلام اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

‌به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ قادر رحیم زاده، فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور، طی پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای

ریاست محترم قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم.

انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه که بیانگر حسن اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) روحیه جهادی و عدالت طلبی و اشراف کامل حقوقی و قضایی بر دستگاه عدلیه است دستگاهی که امروزه به عنوان ملجا و پناهگاه واقعی مردم قرار گرفته و نقش اعتماد ساز و تحول آفرین دارد، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بدون شک حضور حضرتعالی در این جایگاه با سابقه درخشان علمی و توانمندی‌های فقهی و قضایی آمیخته با تعهد و کار آمدی می‌تواند در ادامه این مسیر پر افتخار و اجرای برنامه‌های تحولی و بنیادین مد نظر معظم‌له در این برهه حساس بویژه در سالی که مزین به شعار کاربردی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها شده است اثر بخش و امید آفرین باشد و بیش از پیش شاهد تحقق تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای رسیدن این دستگاه عظیم به جایگاه واقعی خود باشیم.

دوام توفیقات حضرتعالی را در این جایگاه خطیر، تحت عنایت خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت از ذات اقدس الهی مسئلت دارم.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)

سرتیپ ستاد قادر رحیم زاده»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار