مهابادی: برای صعود به لیگ برتر فوتبال یکدل هستیم

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در خصوص شرایط تیمش توضیحاتی را بیان کرد.

داود مهابادی سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط تیمش و اینکه چقدر شانس صعود به لیگ برتر دارند گفت: هر ۵ تیم بالای جدول، ۲ دیدار حساس و سرنوشت ساز را پیش رو دارند که یکی از این تیم ها، تیم شاهین شهرداری بوشهر است. اگر بتوانیم هفته آینده مقابل فجرسپاسی به برتری برسیم، شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر خواهیم داشت. همه بازیکنان یکدل هستند که بتوانیم در ۲ مسابقه پیش روی خود سر بلند بیرون بیاییم و بعد از سال ها بازهم به سطح اول فوتبال ایران راه پیدا کنیم. باید تمرکز خود را از دست ندهیم و فقط به ۲ مسابقه اخیر خود فکر کنیم. این توانایی را در بازیکنانم می‌بینم که بتوانند کار‌های بزرگی انجام دهند و هواداران را خوشحال کنند. برتری در بازی آینده می‌تواند ما را به دیدار هفته پایانی امیدوارتر کند.

او در خصوص وجود تبانی در مسابقات لیگ آزادگان اظهار کرد: موضوعی را که در مورد آن اطلاعی ندارم، صحبتی نمی‌کنم. من هم این مورد را شنیدم، اما چیزی در مورد آن نمی‌دانم.

مهابادی در مورد شرایط مدیریتی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: اتفاق خاصی رخ نداده است. از تمامی اعضای هیئت مدیره شاهین بوشهر تشکر می‌کنم که هر چه در توان داشتند، در اختیار تیم و بازیکنان قرار دادند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار