نحوه فعالیت ادارات سیستان و بلوچستان مشخص شد

روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت سازمان‌ها،ادارات و بانک‌های استان را از امروز اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، براساس تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا و پیرو مکاتبه مورخ ١٠تیرماه ۱۴۰۰ استانداری با وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونا کشور و موافقت مشروط وی با پیشنهاد مطرح شده از سوی استان؛ فعالیت تمامی ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها، دستگاه‌های نظامی، انتظامی، قضایی و نهادهای استان از امروز چهارشنبه مورخ شانزدهم تیرماه ۱۴۰۰ به شرح ذیل اعلام شد.

از امروز  فعالیت ضروری تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و نهادهای سیستان و بلوچستان با تعیین کشیک و بدون حضور ارباب‌رجوع انجام می‌شود.

فعالیت سازمان‌های نظامی و انتظامی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ویروس کرونا استمرار خواهد داشت.

فعالیت بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، امدادرسانی و شرکت‌های خدمات‌رسان اعم از آتش‌نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و موارد مشابه طبق روال معمول و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

همچنین بانک‌ها و موسسات مالی با حضور یک سوم کارکنان و مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی بیماری کرونا فعال و ارائه خدمت خواهند داشت.

روند تجارت و ترانزیت در مرزهای رسمی سیستان و بلوچستان، طبق ضوابط و مقررات و بر اساس شیوه نامه‌های بهداشتی ادامه خواهد داشت.

پذیرش پیشنهاد تعطیلی یک هفته‌ای ادارات استان از سوی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا با اختیارات استانی اعمال شده است و اعلام نحوه فعالیت ادارات و سازمان‌ها بر اساس شرایط روزانه وضعیت مناطق مختلف استان بررسی و تصمیم‌گیری خواهد شد.  

گفتنی است: منبع رسمی آگاهی از اطلاعیه‌های ستاد استانی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، سایت استانداری سیستان و بلوچستان به آدرس www.sbportal.ir است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آشنا
۲۲:۵۴ ۱۶ تير ۱۴۰۰
سلام من معلم بازنشسته هستم یکی از دانش آموزانم به نام عسل عزیزیان که با ایشان از ۴ سال پیش که عسل شاگرد پایه ی ششم من بود در ارتباط هستم او پدر ندارد وجمعیت بیش از هشت نفره هستندوامروز مطلع شدم اکثرشان به کرونا مبتلا شده اند از نظر اقتصادی هم مشکل دارند لطفاً خیران جهت امدادرسانی پزشکی کمکشان کنند ممنون
آخرین اخبار