دانش آموزان رامشیری پله‌های ترقی را بالا رفتند

مدیر آموزش و پرورش رامشیر از رشد معدل و درصد قبولی دانش آموزان این شهرستان در امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰ پایه دوازدهم خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی شریفی مدیر آموزش و پرورش رامشیر در جلسه شورای اداری با گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی پیش رو از جمله عید قربان و عید سعید غدیر گفت: با توجه به اعلام نتایج قطعی امتحانات نهایی پایه دوازدهم، مدارس روزانه شهرستان با ۲۷ صدم نمره رشد نسبت به پارسال، نتایج مطلوب تری را رقم زدند.

او با تقدیر از تلاش‌های مدیران، معاونین، مشاوران و دبیران مدارس افزود: بین مدارس شهرستان، دبیرستان‌های رشد با ۱/۹۸، حضرت زهرا (س) با ۰/۹۳ و نبوت با ۰/۲۸ نمره بهترین میزان ارتقاء نسبت به خرداد ماه ۹۹ را کسب کرده اند.

شریفی با اشاره به رتبه بندی مدارس متوسطه دوم، اظهار داشت: دبیرستان حضرت زهرا (س) با میانگین معدل ۱۲/۶۳ در جایگاه نخست قرار گرفت و پس از آن دبیرستان‌های رشد و حجاب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر در پایان با بیان اینکه جزئیات نتایج امتحانات نهایی به تفکیک رشته و درس در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: فرایند آماده سازی حوزه‌های امتحانی، مشارکت والدین و عوامل برگزاری امتحانات در بالا بردن سطح آمادگی و آرامش فکری دانش آموزان از مهمترین عوامل تاثیرگذار در کسب این موفقیت است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.