۷ ساعت تلاش برای کشف پیکر ۳ جوان در بردسیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش ۷ ساعته نجاتگران و غواصان این جمعیت برای کشف پیکر ۳ جوان در روستای طویله چمنِ بردسیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بعدازظهر دیروز ۱۷ تیرماه در پی تماس تلفنی آتش نشانی با جمعیت هلال احمر مبنی بر غرق شدن ۳ جوان در محل حفره آبگیر کارگاه صنعتی معدنی در محل روستای طویله چمن از توابع بیدخون بردسیر، بلافاصله تیم امدادونجات سیلاب شهرستان سیرجان و تیم پشتیبان هلال احمر شهرستان بردسیر به محل حادثه اعزام شدند.

او با اعلام اینکه نجاتگران جمعیت هلال احمر در شامگاه پنجشنبه ۱۷ تیرماه وارد این آبگیر خاکی شدند، افزود: نیرو‌های هلال احمر طی ۳ ساعت تلاش با توجه به شرایط جغرافیایی محل حادثه، تاریکی هوا و دید نداشتن کافی در آب‌هایی که از قبل با تلاش مردم محلی گل آلود شده بود، عملیات را متوقف و به روز بعد موکول کردند.

فلاح با اشاره به اعزام ۲ تیم امدادونجات سیلاب به محل حادثه تصریح کرد: از ساعت ۶:۳۰ صبح امروز با حضور تیم امداد ونجات سیلاب شهرستان‌های کرمان و سیرجان عملیات از سر گرفته شد و بالاخره پس از تلاش ۴ ساعته نیرو‌های امدادی هلال احمر، پیکر ۳ جوان از آب خارج و به عوامل مربوطه تحویل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به حضور سه تیم امدادونجات سیلاب و پشتیبان از شهرستان‌های سیرجان، کرمان و بردسیر بیان داشت: این سه جوان ۱۵، ۱۷ و ۲۰ ساله برای شنا کردن وارد محل حفره آبگیر خاکی معدنی شده بودند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۸ تير ۱۴۰۰
روحشان شاد و مورد رحمت الهی باشه ، خدا به خانواده هاشون صبر بده (الهی آمین یا رب العالمین)
آخرین اخبار