معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم مطرح کرد؛

جایگاه ممتاز زنان در نظام دانش و فناوری کشور

غفاری گفت: طی سال‌های اخیر زنان کشورمان موفق شده‌اند در مجموع نظام دانش و فناوری جایگاه ممتازی را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین اختتاحیه و معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی) صبح امروز، شنبه (۱۹ خرداد) با حضور غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و برخی دیگر از مسئولان دانشگاهی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست اظهار کرد: جشنواره زن و علم رخدادی علمی است و یک موفقیت با رویکرد زنان در حوزه‌های گوناگون است تا زنان کشورمان در دید و نظر جامعه قرار گیرند.

او افزود: در سال های اخیر زنان همواره توانسته اند در مجموع نظام دانش و فناوری جایگاه ممتازی را کسب کنند.

غفاری تصریح کرد: اولین جشنواره ملی زنان در سال ۹۶ با همکاری مشترک معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت علوم برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: در دوره چهارم جشنواره ملی زن و علم در ثبت نام اولیه ۹۸۲ نفر فرم شرکت در جشنواره را در سامانه اعلام شده تکمیل کردند و ۵۶۱ نفر وارد فرآیند داوری شدند تا آثارشان مورد ارزیابی قرار گیرد.

غفاری گفت: همه شرکت کنندگان در این جشنواره دارای دستاورد‌های علمی و فرهنگی هستند که از بین این مجموعه صاحب خرد و دانش ۱۳ نفر برگزیده و دو نفر شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار