چالش جدید آقا کوچکی برای حضور در پارالمپیک/ تیم ملی بسکتبال با ویلچر ۱۱ نفره به توکیو اعزام می‌شود؟

احتمال دارد تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان با ۱۱ بازیکن راهی مسابقات پارالمپیک شود.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان که خود را برای حضور در پارالمپیک توکیو آماده می‌کند، ملی پوشان اردوی چهارم خود را در اصفهان برگزار کردند که در پایان این اردو رضایت کادر فنی از عملکرد بازیکنان را به همراه داشت. بعد از اردوی اصفهان قرار بود کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ۱۲ نفر اعزامی به مسابقات پارالمپیک را اعلام کند تا اردو‌های بعدی تیم ملی با نفرات اصلی پیگیری شود. همه چی برای اعلام نفرات اعزامی آماده بود تا این که یکی بازیکنان تیم ملی به دلیل مشکلات شخصی به کادر فنی اعلام کرده است که نمی‌تواند به همراه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راهی مسابقات پارالمپیک شود.

همین موضوع کار را برای عباس آقا کوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر سخت کرد تا سرمربی تیم ملی با چالش جدیدی قبل از مسابقات پارالمپیک رو به رو شود. مشکل یکی از بازیکنان تیم ملی بسکتبال با ویلچر به حدی حاد و ضروری است که کادر فنی را مجاب کرده تا با مسئولان فدراسیون و کمیته پارالمپیک در این خصوص صحبت کند.

عباس آقاکوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: ما در حال پیگیری این موضوع از طریق کمیته برگزاری مسابقات پارالمپیک توکیو هستیم تا ببینیم اجازه جا به جایی نفر ۱۲ را به تیم ملی بسکتبال با ویلچر خواهند داد یا خیر. در این خصوص کمیته ملی پارالمپیک دست به کار شده است تا این موضوع هرچه سریع‌تر برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر رفع شود. به وجود آمدن این موضوع ما را بلاتکلیف کرده است.

او در خصوص اینکه اگر کمیته برگزاری مسابقات پارالمپیک توکیو با تغییر در لیست ۱۲ نفره ایران موافقت نکند، کادر فنی چه کار باید کند، گفت: ما تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم تا نفر دوازدهم تیم ملی بسکتبال با ویلچر را تغییر دهیم و نفر جدید را اعلام کنیم، اما اگر این موضوع عملی نشود مجبور خواهیم بود که با ۱۱ بازیکن راهی توکیو شویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار