ایجاد یک پلتفرم توسعه دهنده متن باز خدمات مالی از سوی جک دورسی

مدیر عامل اسکوئر اعلام کرد که این شرکت روی ایجاد "یک پلتفرم توسعه دهنده متن باز" متمرکز بر خدمات مالی مرتبط با بیت کوین کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورج، جک دورسی مدیر عامل توئیتر و اسکوئر (Square) ، به تازگی اعلام کرد که این کسب و کارِ خدمات پرداخت (اسکوئر)، روی ایجاد "یک پلتفرم توسعه دهنده متن باز" متمرکز بر خدمات مالی مرتبط با بیت کوین کار می‌کند.

پروژه جدید متمرکز بر بیت کوین جک دورسی

این سرمایه گذاری جدیدترین پروژه متمرکز بر بیت کوین به رهبری دورسی است. دورسی در ماه‌های اخیر طرح‌هایی را برای توسعه کیف پول سخت افزاری منبع باز (open source) ارائه داده است و همان طور که در گزارش‌های های درآمدی اخیر نیز با جزئیات آمده است، بیت کوین به طور فزاینده‌ای نقش قابل توجهی در ردپای مالی اسکوئر از طریق Cash App خود داشته است.

این ابتکار جدید توسط مایک براک (Mike Brock) هدایت می‌شود، که در حال حاضر به عنوان رهبر توسعه استراتژیک برای Cash App کار می‌کند.

دورسی در رشته توئیت خود نوشت که "مانند کیف پول سخت افزاری جدید بیت کوینمان، این کار را کاملا به صورت متن باز انجام خواهیم داد. " دورسی در پایان گفت که اطلاعات بیشتر از طریق حساب‌های اختصاصی توئیتر و GitHub آماده ارائه می‌شوند.

ایجاد یک پلتفرم توسعه دهنده متن باز خدمات مالی از سوی جک دورسی

در جریان حضور در یک رویداد در ماه گذشته، دورسی بار دیگر بر این باور خود تاکید کرد که بیت کوین در نهایت باید به ارز بومی اینترنت تبدیل شود و استفاده رو به رشد اسکوئر از این فناوری را به عنوان بخشی از آن هدف، قرار می‌دهد. او در آن زمان گفت: "تنها دلیلی که اسکوئر وارد بیت کوین شد، این بود که به همین هدف برسد. "

اخیرا نیز ثروتمندترین فرد جهان یعنی ایلان ماسک، برای اولین بار از زمان ورود به دنیای ارزهای دیجیتال اتهامات دستکاری در قیمت رمز ارزهای پایه را رد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: بیت کوین ، خدمات مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار