رئیس پلیس تهران بزرگ مطرح کرد؛

در قانون اجازه حیوان گردانی به کسی داده نشده است/ برخورد پلیس با فروشندگان البسه نامتعارف

سردار رحیمی گفت: در قانون اجازه حیوان گردانی به کسی داده نشده است لذا با قدرت با بر هم زنندگان نظم جامعه برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه مراسم عفاف و حجاب و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس تمام قد حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر است؛ همه طرح های امنیت اخلاقی از جمله طرح ناظر با جدیت در حال اجرا است.

سردار رحیمی درباره فعالیت برخی از فروشگاه ها در خصوص فروش البسه نامتعارف و تضاد با فرهنگ ایرانی اسلامی، تصریح کرد: از رئیس اتحادیه این‌ بخش فروشندگانی که در این زمینه مسئول هستند دعوت و از آن ها خواسته شده تا قوانین را رعایت کنند، اگر این عمل صورت نگیرد پلیس با متخلفان به صورت جدی و قاطع برخورد خواهد کرد.

وی درباره بحث سگ‌ گردانی در جامعه گفت: مزاحمت هایی با موضوع سگ گردانی در پارک ها، معابر و حتی در آپارتمان ها در حال انجام است، روزانه ده ها تماس در این رابطه با پلیس برقرار می شود، افراد باید موارد را رعایت کنند تا سلب آسایش از شهروندان صورت نگیرد.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: در قانون اجازه حیوان گردانی به کسی داده نشده است، در اروپا هم به همین صورت قوانین بسیار سختی در این رابطه اتخاذ کردند، لذا با قدرت با بر هم زنندگان نظم جامعه برخورد خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۶ تير ۱۴۰۰
با سلام و احترام
جسارتا"
یک راه حل یا یک پیشنهاد :
مثلا" ، صاحبان سگها هم مثل صاحبان اسبها بتوانند ، موسسات مراقبت از سگهایشان را شبیه ( قوانین اصطبل داری ها و.. ) ،
(خصوصی یا دولتی و صد البته ، با مقررات خاص خودش ) برقرار کنند ،
و از هر لحاظ ، زندگی سگهای مورد علاقه خود را ، تامین و محافظت کنند ، مثلا" ( اماکن طبیعی دارای امکانات خوب فضای سبز و کلینیک پزشکی و تغذیه و... )

و به احساس حیوان دوستی خود ، با حفظ و رعایت " حقوق شهروندی " ، پاسخ منطقی بدهند. و نارضا نباشند ،

و در نهایت هم حقوق انسانها و هم حقوق حیوانها یشان مراعات شود.

با آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون
برای سربازان پر تلاش آرامش و امنیت

با امید به توفیق الهی
والسلام
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۱۱ ۲۶ تير ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت بر اقتدار و قدرت و خردورزی مجدانه دلاورانه پلیس هوشیار هوشمند قهرمانان مدافعان نظم و امنیت ملی پیگیر مشکلات و مصائب مردم در جامعه ایران اسلامی عزیزمان . پایدار و سلامت و پی در پی پیروز و برقرار و سرافراز و استوار باشید . و من الله توفیق .
والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار