سهرابیان: ژاپنی‌ها با شکلات و پاستیل از المپیکی‌ها پذیرایی کردند

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره مشکلات ورزشکاران ایران بعد از ورود به محل برگزاری مسابقات المپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره معطلی ورزشکاران کشورمان به محض ورود در فرودگاه ژاپن اظهار داشت: متاسفانه به دلیل بی نظمی در فرودگاه توکیو که مسئولان ژاپنی باعث آن بودند، حدود ۷ ساعت ورزشکاران ایران در فرودگاه معطل شدند.

او بیان کرد: این مشکل نه تنها برای ورزشکاران ایران بلکه برای ورزشکاران کشور‌های دیگر هم که برای حضور در مسابقات المپیک به ژاپن آمده بودند وجود داشت. ۷ ساعت معطلی در فرودگاه باعث خستگی ورزشکاران شده است. بعد از اینکه وارد فرودگاه توکیو شدیم مسئولان ورزش ژاپن از تمامی ورزشکاران تست PCR گرفتند و همین موضوع زمان زیادی را از ما گرفت.

ژاپنی‌ها با شکلات و پاستیل از ما پذیرایی کردند

رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: ژاپنی‌ها نتوانستند برای ورود ورزشکاران به این کشور تدبیری در نظر بگیرند و همین مسئله باعث شد تمامی تیم‌ها از این وضعیت عصبانی شوند. ژاپنی‌ها در فرودگاه هم برای پذیرایی از ورزشکاران تغذیه ای در نظر نگرفته بودند. ۱۰ بسته شکلات، پاستیل و آب خوردن به عنوان شام به ورزشکاران ما داده شد. ژاپنی ها وسایل نقلیه ای که برای حمل بار در نظر گرفته بودند هم بسیار کم بود و ۲ ساعت هم برای این موضوع معطل شدیم.


بیشتر بخوانید


سهرابیان ادامه داد: در کل حدود ۹ ساعت طول کشید تا ما به دهکده بازی‌ها برسیم. ژاپنی‌ها در این زمینه بسیار بی نظم بودند و هیچ تدبیری برای میزبانی نداشتند.

رئیس فدراسیون قایقرانی بیان کرد: ورزشکاران ما در فرودگاه توکیو روی زمین دراز کشیدند و به استراحت کردند. مسئولان کمیته ملی المپیک کشورمان که زودتر به ژاپن اعزام شده بودند برای استقبال از ما در فرودگاه حاضر شدند. حتی آن ۱۰ بسته شکلات و پاستیل هم با کمک مسئولان کمیته المپیک به دست ما رسید. در هر صورت این‌ها نمی‌تواند خستگی ورزشکاران ما را جبران کند.

ورزشکاران ایران هنوز به آرامش فکری نرسیده اند

سهرابیان تصریح کرد: وقتی به دهکده بازی‌ها رسیدیم ورزشکاران ما نمی‌دانستند این غذایی که خورند مربوط به کدام وعده غذایی (صبحانه یا شام) است. در کل ورزشکاران ما هنوز به آرامش فکری نرسیده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار