آخرین جزئیات لو رفته از گوشی موبایل پوکو X3 GT

گوشی موبایل پوکو X3 GT قرار است به زودی در بازار عرضه شود و در این گزارش از آخرین جزئیات لو رفته این تلفن همراه خواهیم گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد رونمایی از گوشی موبایل پوکو X۳ GT قرار است اول مردادماه برگزار شود و در حال حاضر جزئیاتی نظیر تراشه دیمنسیتی ۱۱۰۰ مدیاتک و شارژر ۶۷ واتی آن به اشتراک گذاشته شده است.

طراحی گوشی موبایل پوکو X۳ GT با پرچمدار سری نوت ردمی که در حال حاضر در بازار چین عرضه شده شباهت دارد و طبق اطلاعات و پوستر منتشر شده از تلفن همراه، این تلفن همراه هوشمند از تراشه دیمنسیتی ۱۱۰۰ مدیاتک که قابلیت اتصال به شبکه 5G نیز دارد بهره می‌برد.

گوشی موبایل هوشمند پوکو X۳ GT در سه ترکیب مشکی، سفید و آبی - سبز قرار است با طراحی خاص به بازار عرضه شود. مشخصات پوکو X۳ GT بسیار با ردمی نوت ۱۰ پرو 5G شباهت دارد و این گوشی موبایل از نمایشگر ۶.۶ اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند.

پوکو X3 GT چه زمانی به بازار عرضه می‌شود؟

این گوشی موبایل از ۸ گیگابایت حافظه رم نوع LPDDR ۴ x و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS ۳.۱ استفاده خواهد کرد و در قسمت دوربین‌ها نیز پوکو X۳ GT یک ماژول سه‌گانه دارد که یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

آخرین جزئیات لو رفته از گوشی موبایل پوکو X3 GT


بیشتر بخوانید


یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی نیز در جلوی این دستگاه قرار گرفته تا کاربران برای گرفتن تصاویر سلفی و تماس ویدیویی با مشکل مواجه نشوند. همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات نیز در این تلفن همراه قرار گرفته است.

گفتنی است، گوشی موبایل هوشمند پوکو X۳ GT قرار است در ۶ مرداد و در کشور مالزی معرفی و به بازار عرضه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.