سردار سلامی در سنندج مطرح کرد؛

پایان فتنه انگیزی دشمنان با کمک مردم و مسئولان

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با بهانه‌های مختلف از جمله مشکلات اقتصادی، بی آبی و خشکسالی به دنبال فتنه انگیزی در کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراسم یادواره شهدا با محوریت سرداران شهید مسعود غمیان و شکیبا سلیمی در سنندج برگزار شد.

در این مراسم سردار حسین سلامی با بیان اینکه شهادت نشانه آگاهی مخلصانه و ایمان آگاهانه مردمی است که حاضرند برای حفظ ارزش‌های خود از جانشان بگذرند گفت: کردستانی‌ها مردمانی هستند که اجازه تعرض به خاک میهن را هیچگاه به دشمنان نمی‌دهند.

او در ادامه نقشه استکبار را ضربه زدن به جهان اسلام خصوصا انقلاب اسلامی ایران و نابودی استقلال و تمامیت ارضی ملت‌های مسلمان عنوان کرد و افزود: شهیدانی، چون حاج مسعود غمیان از نسل اول انقلاب و حاج شکیبا سلیمی از نسل فرزندان انقلاب اجازه ندادند دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با بهانه‌های مختلف از جمله مشکلات اقتصادی، بی آبی و خشکسالی به دنبال فتنه انگیزی در کشور است، ولی با کمک مردم و مسئولان مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع و ملت ما مقتدر‌تر از همیشه در کنار هم خواهند بود.

سردار سلامی با اشاره به وقایع اخیر خوزستان از مردم این دیار به عنوان مردمی بصیر و آگاه نام برد که صفوف خود را از ضدانقلاب جدا کرده اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ایران با مدیریت کرونا، انجام واکسیناسیون عمومی و اداره کشور زیر فشار سخت ترین تحریم‌ها نشان داد که مستقل است و وابسته به هیچ ابرقدرتی نخواهد بود.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان والامقام غمیان و سلیمی تجلیل شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از این مراسم و در بازدید از مناطق مرزی امنیت موجود در منطقه و کردستان را مثال زدنی عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.