خسارت ٨ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق فارس

مدیرکل مدیریت بحران استان فارس گفت: در پی طوفان و جاری شدن سیلاب دیروز در شهرستان‌های جنوبی فارس حدود ٨ میلیارد تومان به زیر ساخت‌های برق استان خسارت وارد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رحیم آزادی مدیرکل مدیریت بحران استان فارس گفت: دیروز ١٩٦ تیر چراغ برق و ١٨ دستگاه ترانس برق سقوط کرد و ٧ کیلومتر خط شبکه برق از بین رفت.

با بیااو ن اینکه طوفان خسارت جانی هم داشت، افزود: در دشت احمد فسا یک نفر بر اثر سقوط تیر چراغ برق جان سپرد.

آزادی با اشاره به اینکه دیروز در مناطقی از فارس برق چند ساعت قطع شد، گفت: با تلاش اکیپ شرکت برق اکنون تمامی استان برق وصل شده است و تنها در روستای علی آباد شهرستان قیر و کارزین برق قطع است که امروز وصل می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران فارس با بیان اینکه به بخش کشاورزی نیز خسارت وارد شده است، افزود: در بیشتر شهرستان‌های جنوبی فارس خسارت به نخلداران و محصولات کشاورزی دیگر وارد شده است.

او با اشاره به اعزام تیم‌های امداد و نجات در سطح استان اشاره کرد و گفت: ٤٤ امداد گر جمعیت هلال احمر فارس در قالب ١٤ تیم عملیاتی با حضور در مناطق درگیر سیلاب علاوه بر تخلیه آب در منازل، اقلام زیستی مثل چادر، پتو و مواد غذایی نیز بین آن‌ها توزیع شد.

آزادی به خسارت طوفان در شیراز نیز شاره کرد و گفت: در پی وزش تند باد در شیراز ٣٠ حادثه شامل شکستگی درخت، افتادن اجسام از ارتفاع، نا ایمنی جرثقیل‌ها و ریزش بخشی از ساختمان‌های نیمه تمام بود رخ داد که آتش نشانان با حضور در محل‌های حادثه اقدام به امداد و نجات کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار