حمایت شرکت گاز خراسان رضوی از پایان نامه‌های مرتبط با صنعت گاز

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: پایان نامه‌های دانشجویی مرتبط با حوزه‌های صنعت گاز در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از حمایت مالی و علمی این شرکت برخوردار می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از ۶۰ پایان نامه فنی و غیرفنی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری توسط شرکت گاز خراسان رضوی مورد حمایت قرار گرفته است.

او افزود: دانشجویانی که خواستار حمایت شرکت گاز از پایان نامه‌های خود هستند می‌توانند پس از تأیید پروپزال در کمیته ارزیابی و آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه و مراجعه به شرکت گاز خراسان رضوی برای تکمیل فرم مربوطه، در فرآیند ارزیابی و حمایت شرکت گاز شرکت کنند.


بیشتر بخوانید



مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: ملاک شرکت گاز برای حمایت از پایان نامه‌ها، ارتباط آن با حوزه صنعت گاز است و اگر خروجی پایان نامه‌ای قابلیت اجرا در پروژه‌های عملیاتی و فنی شرکت گاز را داشته باشد، مورد حمایت تجاری سازی و اجرا نیز قرار خواهد گرفت.

افتخاری بیان کرد: یکی از نکات قابل توجه در حمایت از پایان نامه‌ها، همکاری دانشجو با یکی از متخصصان صنعت گاز به عنوان مشاور صنعتی پروژه است که این مهم موجب تلفیق علم و تجربه می‌شود.

او تصریح کرد: استادان دانشگاه‌ها و دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در باره این موضوع با شماره تلفن ۳۷۰۷۲۶۲۵-۰۵۱ تماس بگیرند.



انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.