گانتس: تل‌آویو اتهامات مربوط به جاسوسی پگاسوس را جدی می‌گیرد!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم اتهامات مربوط به جاسوس افزار پگاسوس را جدی می‌گیرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه فرانس ۲۴، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به مقامات فرانسوی اطمینان داده است که تل‌آویو اتهامات مبنی بر استفاده از جاسوس افزار‌های ساخت یک شرکت صهیونیستی علیه شخصیت‌های جهانی را جدی می‌گیرد.

بنی گانتس در دیداربا فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه یافته‌های اولیه ارزیابی رژیم صهیونیستی در خصوص جاسوس افزار پگاسوس را به اشتراک گذاشت. پارلی نیز در این دیدار از گانتس در مورد میزان اطلاع کابینه این رژیم از جاسوسی‌های پگاسوس سوال کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم تنها زمانی که پای حملات تروریستی و جرائم در میان باشد، به چنین مسائلی ورود می‌کند.

گانتس روز چهارشنبه با هدف پرداختن به موضوعات امنیتی- منطقه‌ای و روشن ساختن مسئله جاسوسی از مقامات فرانسوی به این کشور سفر کرد. پیشتر امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه از نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص استفاده از برنامه پگاسوس در جاسوسی از او و دیگر شخصیت‌های فرانسوی توضیح خواسته بود.

گفتنی است بر اساس تحقیقاتی که ۱۷ منبع رسانه‌ای از جمله لوموند و گاردین به تازگی منتشر کرده اند، نرم افزار پگاسوس که تولید شرکت صهیونیستی NSO است، امکان جاسوسی از دست کم ۱۸۰ روزنامه نگار، ۶۰۰ سیاستمدار و نیز ۸۵ فعال حقوق بشر و ۶۵ تن از سران تجاری جهان را از سال ۲۰۱۶ فراهم کرده است.

از جمله کسانی که در لیست جاسوسی قرار گرفتند، عمران خان، نخست وزیر پاکستان و امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار