بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۱۰ مرداد؛

افتتاح پروژ‌ه‌های عمرانی و فرهنگی جدید در پارک پردیس/ دیدار واعظی با خانواده مرحوم تابش، رئیس بنیاد مسکن

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید:

بهره برداری از موزه‌ای جدید در محله باغ فردوس تهران/ تکذیب مشارکت همراه اول در آزمون بخش خصوصی/ توئیت خواجه نژاد درباره حضور ناهید کیانی در حرم امام رضا (ع)


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با انتشار پستی از افتتاح پروژه‌های عمرانی خبر داد.

افتتاح پروژ‌های عمرانی وفرهنگی جدید پارک پردیس

سورنا ستاری

محمود واعظى رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با انتشار پستی از دیدار با خانواده مرحوم علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.

دیروز به نمایندگی از رئیس‌جمهور و به همراه وزیر محترم راه و شهرسازی به دیدار خانواده مرحوم علیرضا تابش، رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رفتم. به خانواده ایشان عرض کردم که مرحوم تابش در همه مسئولیت‌های خود بویژه در دوران تصدی مسئولیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با انگیزه و اراده راسخ خدمت به مردم به ویژه محرومین را سرلوحه کار‌های خود قرار داده بود و خدمات ارزشمند ایشان به خانواده‌های خسارت دیده از حوادث و بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله همیشه در خاطره این ملت زنده خواهد ماند. در این دیدار به پاس خدمات ارزشمند رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، "لوح یادمان زرین" را از طرف رئیس جمهور و دولت دوازدهم به همسر مرحوم تابش تقدیم کردم.

 

محمود واعظی

 

سیدعباس موسوی سفیر ایران در کشور آذربایجان در پی آتش‌سوزی‌های ترکیه توئیتی را منتشر کرد و نوشت:

امروز من با برادرم Cahit Bagci، سفیر کشور  ترکیه در جمهوری آذربایجان تماس گرفتم و غم خود را با او، دولت و ملت ترکیه در میان گذاشتم و گفتم که ایران آماده است تا از ترکیه برای جلوگیری از این آتش سوزی حمایت کند. 

سید عباسموسوی

 

سید جمال هادیان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات به مناسبت زادروز محمود دولت آبادی، استوری زیر را منتشر کرد.

افتتاح پروژ‌ه‌های عمرانی و فرهنگی جدید در پارک پردیس/ دیدار واعظی با خانواده مرحوم تابش، رئیس بنیاد مسکن

 

حسن عابدینی، کارشناس مسائل بین الملل در تازه‎ترین فعالیت مجازی‌اش توئیت زیر را منتشر کرده است.

"‏اسماعيل ‎هنيه ۵۸ ساله برای دومین دوره رييس دفتر سياسي حماس شد.
او بصراحت مرزهاي فلسطين را از نهر تا بحر می داند که راه آزادي قبله گاه نخستين هم در گرو مقاومت در برابر ‎اشغالگران است. "

افتتاح پروژ‌ه‌های عمرانی و فرهنگی جدید در پارک پردیس/ دیدار واعظی با خانواده مرحوم تابش، رئیس بنیاد مسکن

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار