هدیه ۱۰۰ میلیون تومانی شورای شهر به رتبه تک رقمی کنکور

شورای شهر رفسنجان۱۰۰ میلیون تومان به محمد شایان شعبانی که رتبه دوم کنکور سراسری در رشته ریاضی و فنی را کسب کرد، اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در حاشیه دویست و پنجمین نشست شورای اسلامی شهر رفسنجان، حجت الاسلام علی هاشمیان، رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان  گفت: شورای پنجم به محمد شایان شعبانی، دانش آموز رفسنجانی که موفق شد در کنکور سراسری ۱۴۰۰ در رشته ریاضی و فنی حائز رتبه ۲ کشوری شود، ۱۰۰ میلیون تومانی  هدیه اعطا می کند. 

 او ضمن تبریک ۲۴ ذی الحجه روزبزرگ مباهله افزود: این کار به منظور قدردانی از اهتمام و تلاش دانش آموز محمد شایان شعبانی به دلیل ارتقای نام رفسنجان در سطح کشور و بین الملل و ایجاد انگیزه، شور و نشاط علمی بیشتر در دانش آموزان  برای کسب رتبه‌های برتر کشوری در کنکور سراسری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:


حجت الاسلام هاشمیان از دانش آموزان سال آخر متوسطه که برای کنکور ۱۴۰۱ آماده می‌شوند نیز خواست با تلاش و فعالیت بیشتر خود، کسب رتبه‌های تک رقمی کنکور در سال آینده  برای رفسنجان  را رقم بزنند. 

 اعضای شورای شهر نیز در این نشست ضمن قدردانی از محمد شایان شعبانی این موفقیت را به خانواده او تبریک گفته و برای او آرزوی موفقیت کردند.

همچنین شورای پنجم مصوب کرد به دانش آموزان رفسنجانی با رتبه ۲ رقمی کنکور، یک سکه تمام بهار آزادی اهدا کند. 

انتهای پیام/ م 

برچسب ها: کنکور ۱۴۰۰ ، رتبه دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار