رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

مهم‌ترین سرمایه جمعیت هلال احمر بدنه اجتماعی آن است

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: مهمترین سرمایه جمعیت هلال احمر بدنه اجتماعی آن است و مهمترین اولویت حفظ سرمایه اجتماعی، اعتماد مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد نیک بین رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در دیدار با دکتر سید مجتبی احمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر ضمن تجلیل از خدمات هلال احمر به خصوص در خراسان رضوی گفت: از تلاش و نگاه‌های خداپسندانه شما مطلع هستم و معتقدم دو نهاد کمیته امداد و جمعیت هلال احمر در کشور مستقیما در حال خدمت به نیازمندان هستند.

او با ابراز نگرانی از کم شدن سرمایه اجتماعی مخاطبان در هلال احمر افزود: خدمت در نهاد‌هایی مانند هلال احمر و کمیته امداد توفیق بزرگی است که باید شاکر و قدردان آن باشیم.


بیشتر بخوانید


سید مجتبی احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی هم در این دیدار در گزارشی به تاریخچه و نقش و خدمات و ماموریت هلال احمر در بحران‌ها اشاره کرد و گفت: ضرورت افزایش تاب آوری مردم در حوادث و بلایا با ارتقاء  سطح آگاهی و آموزش عمومی میسر می‌شود.


او افزود: نهاد مردمی هلال احمر برای اثربخشی و کارآمدی بیشتر نیازمند توجه و تقویت و تخصیص بودجه‌های ویژه برای آمادگی حداکثری است.

انتهای پیام//ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار