حجت الاسلام و المسلمین ادیانی مطرح کرد؛

بهره گیری از افراد خبره لازمه رسیدن به پلیس تراز انقلاب

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: ظرفیت‌های ناجا برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب بیش از مشکلاتش است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی ناجا و نماینده، ولی فقیه در نیروی انتظامی، در حاشیه همایش تخصصی، معرفتی مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) ناجا، در گفت‌‍وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: امروز روز مباهله است و در چنین روزی در جمع مداحان اهل بیت علیه السلام حضور داریم.

وی افزود: خدا خواست تا فردی در چارچوب نظام دینی و بر اساس شایسته‌های دین، طهارت نفس و دلداده راه امام (ره) و رهبری به مسند ریاست جمهوری برسد.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: آمدیم تا با فساد و رانت خواری مبارزه کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: ظرفیت‌های ناجا برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب بیش از مشکلاتش است. نیرو‌های مجاهد در این سازمان کم نیستند، هنر این است که هر فردی را با توجه به شخصیت و ظرفیت وی در جای خود قرار دهیم تا در آن نقطه شاهد شکوفایی باشیم؛ لذا بهره گیری از افراد خبره لازمه رسیدن به پلیس تراز انقلاب است.

وی با بیان اینکه عاشورا یک حادثه ذو ابعادی است و یک تراژدی به تمام معنا است، افزود: یک بُعد حادثه عاشورا، بُعد عاطفی آن است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: اگر می‌خواهید نیت و انگیزه خاصی به عینیت برسد، لازمه آن دوبال بینش و اندیشه است. مداحان بعد عاطفی حادثه عاشورا را در دل مردم نهادینه می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار