مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کردستان دانشجو می‌پذیرد

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کردستان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی سال تحصیلی جدید در این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،میثم صادقخانی اظهار داشت: پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی کردستان برای سال تحصیلی جدید در مقطع کاردانی و کارشناسی  در ۱۰ کد رشته  آغاز شد.

او افزود: این دانشگاه در رشته های کاردانی شهرسازی، عمران، مددکاری اجتماعی-خانواده، مددکاری اجتماعی- اورژانس اجتماعی، اینترنت و شبکه های گسترده، نرم افزار-برنامه سازی کامپیوتری و در مقطح کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات گرایش برنامه نویسی تحت وب، مهندسی عمران ساختمان سازی و مددکاری اجتماعی- خانواده برای سال تحصیلی جدید دانشجو می پذیرد.

رییس علمی کاربردی جهاددانشگاهی کردستان با بیان این که این دانشگاه بزرگ ترین و مجهزترین مرکز آموزش عالی علمی کاربردی در استان است، بیان کرد: رشته های اعلامی این دوره بر حسب نیاز و تقاضای جامعه اکثرا به صورت کاربردی بوده و تمامی دروس به صورت کاملا آکادمیک، علمی و مهارتی با بهره گیری از اساتید و اعضای هیات علمی مجرب استان ارایه می شوند.

صادقخانی در تشریح تسهیلات در نظر گرفته شده برای دانشجویان این مرکز علمی کاربردی خاطرنشان کرد: ارائه وام شهریه صندوق رفاه در هر ترم به دانشجو، امکان تقسیط شهریه، تشکیل کلاس ها خارج از ساعت اداری جهت تسهیل حضور دانشجویان شاغل در کلاس درس، تسهیل ارتباط دانشجویان با بازار کار از طریق دفاتر کارآفرینی و مراکز رشد بخشی از مزایای در نظر گرفته شده برای دانشجویان این مرکز می باشد.

علاقمندان جهت ادامه تحصیل در رشته های دانشگاهی فوق می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org با انتخاب رشته های تحصیلی مدنظر در این دانشگاه تحصیل کنند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره های ۳۳۱۷۶۴۱۲_ ۳۳۱۷۶۴۱۱ تماس حاصل کنند.

 محل تشکیل و برگزاری کلاس ها در ساختمان علمی کاربردی جهاددانشگاهی سنندج  واقع در بلوار ارشاد برگزار می شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.