کومان: تصمیم گیری درباره پیراهن شماره ۱۰ با باشگاه است/ پیشنهادی برای «بریتویت» برسد، آن را بررسی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: تصمیم گیری درباره پیراهن شماره ۱۰ تیم بر عهده من نیست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رونالد کومان، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با اتلتیک بیلبائو اظهار داشت: بازی در ورزشگاه سن‌مامس همیشه دشوار است. اتلتیک بیلبائو در سال‌های اخیر پیشرفت کرده است و این را می‌توان از ۶ هفته زمانی که که این تیم صرف آماده سازی خود کرد فهمید. بیلبائو تیم قدرتمندی است و می‌دانیم که چه مسابقه‌ای در پیش داریم.

او در واکنش به شایعاتی که در خصوص آینده مارتین بریتویت مطرح شده گفت: ما می‌دانیم که باشگاه در چه وضعیتی قرار دارد و اگر پیشنهادی برای بریتویت دریافت کنیم، آن را بررسی می‌کنیم. مارتین نشان داده که بازیکن مهمی برای بارسلونا است و من عاشق کار کردن با او هستم. بریت‌ویت بازیکن منظمی است و هر نقشی را که به او می‌دهیم، می‌پذیرد. از دید من او باید در بارسلونا بماند.

او در خصوص شرایط پدری گفت: تصمیم گرفته‌ایم که پِدری فردا در ترکیب باشد، اما پس از این بازی به او ۲ هفته مرخصی خواهیم داد. من با لوئیس انریکه در این باره صحبت کرده‌ام. ما به پدری ۲ هفته فرصت استرحت می‌دهیم، زیرا به آن نیاز دارد.

او درباره پیراهن شماره ۱۰ بارسلونا که پس از رفتن مسی به هیچ بازیکنی نرسیده گفت: تصمیم گیری در این باره برعهده باشگاه است، نه من. 

سرمربی بارسلونا درباره هافبک برزیلی‌اش هم عنوان کرد: کوتینیو در لیست ما برای بازی با اتلتیک بیلبائو نیست. او به یک هفته تمرین دیگر نیاز دارد. او می‌تواند بازیکن مهمی برای ما باشد و من واقعا روی او حساب باز کرده ام.


بیشتر بخوانید


او درباره مدافع باتجربه و دروازه‌بان آلمانی‌اش تیمش نیز گفت: پیکه در تمرینات شرکت کرده و برای این بازی او را در اختیار داریم. ترشتگن هم به بهترین شکل ریکاوری کرده است، اما باید بیشتر تمرین کند و در ادامه خواهیم دید که چه زمانی آماده بازی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار