فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی شهریور ماه ۱۴۰۰

معاون وظیفه عمومی سیستان وبلوچستان اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ می‌بایست در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده، حضور یابند.

سرهنگ  ابراهیم محمودی جهانتیغ معاون وظیفه عمومی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: کلیه مشمولان استان در مقاطع مختلف تحصیلی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریور ماه ۱۴۰۰ دریافت کرده اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود: این عزیزان باید قبل از اعزام با مراجعه به نزدیکترین مراکز بهداشت محل سکونت شان مورد معاینه قرار گیرند تا از نظر ابتلا به ویروس منحوس کرونا اطمینان حاصل تا خدای نکرده موجب انتقال ویروس به دیگران نشوند.

سرهنگ جهانتیغ خطاب به مشمولان اعزامی شهریور ماه گفت: در زمان حضور در محل اعلامی، ضمن رعایت نکات بهداشتی اعم ازکوتاه کردن موی سر و ناخن نسبت به همراه داشتن لوازم شخصی از جمله قاشق و چنگال و به ویژه ماسک و دستکش و. برابر شیوه نامه های بهداشتی اقدام کنند و خانواده‌های محترم نیز با توجه به شرایط کرونا از تجمع و حضور در محل اعزام جداً خودداری کنند.

وی با بیان اینکه مشمولان اعزامی به مراکز آموزشی بایستی جیره خشک بین راهی به منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا را به همراه داشته باشند، گفت: رانندگان و مأموران بدرقه در طول مسیر حق توقف در رستوران‌های تو راهی برای صرف غذا را ندارند.

این مقام انتظامی متذکر شد: مشمولان وظیفه اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص تأهل، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهداء و... را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار